τα παιδία παίζει

από kapetanios

Ο φίλος δείμος του πολίτη προσπαθεί να με εκθέσει δημοσίως καλώντας με να γράψω 5 προτάσεις- πληροφορίες που αφορούν τον εαυτό μου στις οποίες θα έχω κρύψει μια σωστή.
Εγώ του απάντησα βεβαίως ότι με τον μέσο όρο ειλικρίνειας προτάσεων των Ελλήνων να βρίσκεται στο 1/20( με των μπλογκερς να φτάνει το 1/30 ) μου βάζει δύσκολα αλλά τι μπορώ να κάνω.

1. Είμαι ολιγαρκής άνθρωπος , γι αυτό και είμαι ευτυχισμένος
2. Είμαι ιδιαίτερα όμορφος , χαρισματικός, ολοκληρωμένος και καταξιωμένος στο κοινωνικό μου περιβάλλον και αποτελώ το όνειρο κάθε γυναίκας
3. Είμαι ένας οικοδόμος κομουνιστής αλλά έχω ακριβά γούστα, τα οποία όμως καταφέρνω και καλύπτω εξαπατώντας και εκμεταλλευόμενος τους συνανθρώπους μου
4. Δεν είμαι καπετάνιος , δεν έχω καμία σχέση με την θάλασσα και το ψευδώνυμο μου απλώς δηλώνει την ανάγκη μου να υπάρξω έστω και φανταστικά ( παράλληλη πραγματικότητα) κατά πως θα ήθελα να είμαι στην πραγματική μου ζωή
5. «Για τον δικό μου τρόπο σκέψης κάθε αλήθεια είναι τόσο απόλυτα διπολική που και οι δύο της πόλοι είναι ίσης αξίας για όσο μπορούμε να αισθανθούμε την αλήθεια, για όσο υπάρχει ζωή στην σκέψη μας , για όσο ήμαστε σοβαροί.
Δεν ξέρω τίποτα για τα φαντάσματα. Ζω μέσα στα όνειρα μου. Και άλλοι άνθρωποι επίσης ζουν μέσα στα όνειρα, όχι όμως στα δικά τους. Αυτή είναι η διαφορά»

Ας συνεχίσουν:η ποιήτρια , ο Άραβας , η Μανδαμ D ( που την έχει κάνει στην Ολλανδία) , ο σκύλος ( που ονειρεύεται διακοπές) και το καινούργιο μέλος της παρέας , ο (η) βιολιστής της στέγης

15 Σχόλια to “τα παιδία παίζει”

  1. Τσκ τσκ τσκ…
    Προβλέψιμος…

    Πάλι εδώ παιδάκι μου;
    Δεν είπαμε να γυρίσεις πίσω;
    ΟΥΦ…

    (Θα σηκώσω το δακτυλάκι και….. γρουμφ)

  2. το 3
    το 3 ειναι η αληθεια
    ε;

    ρε συ! σωστα το παιζετε το παιχνιδι;
    νομιζω πως πρεπει να κρυψεις ενα ψεμα
    ε;

    εγω, ποιητρια αμα με φωναξεις δεν ακουω
    κι εξαλλου, ολο αληθειες λεω
    πως να κρυφτω;

  3. Άραβα
    εγώ όλο σε κακόφημα μέρη κυκλοφορώ 🙂
    ( δεν έκανες ούτε μια προσπάθεια ρε θερίο να βρεις την σωστή απάντηση!)
    Γράψε τα δικά σου να δούμε ..
    ( η αποκάτω κάτι για πεντικιούρι γράφει στο μπλογκ της και δεν καταλαβαίνω χριστό 😦

    Κοίταξε ποιήτρια μας
    μην κλέβεις ακόμη δεν ξεκίνησες να παίζεις?!!
    ( εδώ δεν μπορούμε να πούμε μια αλήθεια( το 2) στις 5 εσύ θέλεις να κάνουμε το αντίθετο κυρά μου?!! 🙂

  4. Εγώ ζητώ άδεια να παίξω από Τρίτη και μετά, διότι εδώ στην ξενητειά δεν μπορώ να συγκεντρωθώ.
    Θα δεις το καινούριο πόστ και θα καταλάβεις .
    Έχωωω .. πως να το πούμε … ένα φόκους λίγο εξαερωμένο.

  5. Καλά την πρώτη δε τη σχολιάζω καθόλου. χα χα χα γελάσαμε πάλι σήμερα!!
    Έχω την εντύπωση πως έβαλες λίγη αλήθεια σε όλες τις υπόλοιπες.

    «Είμαι ένας οικοδόμος κομουνιστής αλλά έχω ακριβά γούστα»
    νομίζεις πως τα κρύβεις, αλλά να μη σου χαλάσω το χατήρι

    3.»χαρισματικός», «καταξιωμένος στο κοινωνικό μου περιβάλλον »

    4. Δεν είμαι καπετάνιος , ….. και το ψευδώνυμο μου απλώς δηλώνει την ανάγκη μου να υπάρξω έστω και φανταστικά ( παράλληλη πραγματικότητα) κατά πως θα ήθελα να είμαι στην πραγματική μου ζωή

    5.“Για τον δικό μου τρόπο σκέψης κάθε αλήθεια είναι τόσο απόλυτα διπολική που και οι δύο της πόλοι είναι ίσης αξίας…
    αυτό με τα φαντάσματα θα το σχολιάσω άλλη φορά.
    Με αγάπη.δ

  6. Να τα κόψεις πάραυτα…
    (Προβλέψιμο λέμε.. σικέ… – βέβαια σύμφωνα με τα πιστεύω σου είναι μόνο δική σου αλήθεια 😛 )
    Εν καιρώ… Τώρα δεν αδειάζω…
    (Μη δίνεις σημασία… βάψε κανά νυχάκι και βλέπουμε 😛 😛 😛 )

  7. μπαγασα!
    εσυ εισαι ο αντρας που ερχεται στα ονειρα μου;;;;;;;;;;;;;;;;;; :Ρ :Ρ :Ρ 🙂 🙂 🙂

    ετσι ειναι η ποιηση καλο μου παιδι
    δε καταλαβαινεις χριστο..

    ελα βρε Καταξιωμενε
    μη βαριεσαι
    κανε ενα κλικ στους συνδεσμους να σε περιποιηθουν τα νυχακια…

  8. Δημητρουλα
    Ολλανδια ειπαμε εισαι ε; 😉
    Δηλαδη για να καταλαβω ειναι ενας οικοδομος με ακριβα γουστα που φαντασιωνεται πως ειναι καπετανιος και ταξιδευει μονο στου λογισμου του την παρανοια; 😀 😀

    Καπετανιε
    Τι εννοεις μ αυτη τη διπολικη αληθεια με τους ισης αξιας πολους; Για να καταλαβω κι εγω δηλαδη..

  9. ισης αξιας πολοι προκαλουν ομοιοπολικο δεσμο
    Καπετανιεεεεεεεεεεεεεε 🙂 🙂

  10. Μανδαμ D
    Με την ησυχία σου( διάβασα για το ταλαιπωρημένο Μητρικό σου ένστικτο )
    Για το φοκους το κατάλαβα
    Σε όλα μέσα έπεσες χαχαχαχα
    Βρε αντί να καταλάβεις την μόνη αλήθεια ( το 1- μην διαβάζεις εσύ ποιήτρια- βρήκες όλα τα άλλα ? 🙂

    Άραβα
    δεν αφήνεις τα σάπια!
    Ολόκληρα κατεβατά βλέπω στο βλογιο σου , μια μικρούλα ανάρτηση για το ποιόν σου δεν προλαβαίνεις?

    Ποιήτρια μου
    αποτελεί ποίηση το μανικιούρ?????
    Το πεντικιούρ τι αποτελεί δηλαδή , πεζογραφία?
    Εγώ μόνο ως κακός είμαι καταξιωμένος και δεν θα με αμφισβητήσεις, σε παρακαλώ πολύ!
    Κοίταξε να αφήσεις τους δεσμούς (ομοιοπολικούς κλπ) στην άκρη!
    Βλάπτουν σοβαρά την υγεία σε λέω
    Πάντως δεν βλέπω συμμετοχή στο παιγνίδι λέμεεεε

    αερικό μου
    Ο Έρμαν( Έσσε) επηρεασμένος από την Ασιατική φιλοσοφία και βαθιά θρησκευόμενος πίστευε στην ύπαρξη δύο αντίρροπων, σχεδόν ισάξιων δυνάμεων η μάχη των οποίων καθορίζει την στάση ζωής του καθενός μας
    Είναι η ώρα περασμένη και δεν μπορώ να αναλύσω άλλο αλλά σου υπόσχομαι ότι θα επανέλθω με σχετικό πόνημα 🙂 εν ευθέτω χρόνο

  11. Πιό εύκολα τα κατεβατά απ’ αυτό που ζητάς 😀 😀 😀
    Και περιμένει και το Ιόνιο…
    Και έχω και τον διακεκρινένο ν ανταντέψω…
    Που χρόνος;
    Άσε άσε…

  12. Ωραία ! γύρισα,κοιμήθηκα,καί έπαιξα.
    καλημέρα σας

  13. Θέλω να δω τί κατάλαβες που με έβαλες να στίψω το μυαλό μου να σκεφτώ μια αλήθεια για μένα και εσύ λείπεις…

    Θωμά ε θωμά…. 😛

  14. Ψιτ: ΠΡΩΤΑ παίζεις ΕΔΩ και μετά διαβάζεις τα αποκαλυπτήρια ΕΔΩ

    Να ξηγιώμαστε….

  15. ΖΑΒΙΟΛΙΑΡΗ!!!

    ΚΑΤΣΑΒΟΥΛΙΑΡΗ!!!!

    Το ξέρει η μαμά σου ότι κάνεις ζαβολιές;

Σχολιάστε