Από τον Βενιζέλο στην Τρόικα, αφιερωμένο εξαιρετικά

από kapetanios

Γύρνα πίσω θα … πεθάνω
Έχω αρχίσει και … τα χάνω
Πίνω και καπνίζω … σαν τρελός
Ψάχνω κάποια να σου μοιάζει
Μα καμιά δε σου ταιριάζει
ήσουνα για μένα … ο θεός

Μόνος και πάλι απόψε
Μοναξιά έλα και κόψε
Κάθε ελπίδα μέσα απ’ τη ζωή …
Λείπεις και σ’ αναζητάω
Όπου μ’ άγγιξες πονάω
Μ’ άφησες σημάδια
μέσα στη ψυχή …

Χωρίς νερό μπορώ, χωρίς εσένα όχι
Είμαι στον άνεμο φτερό,
φύλλο ξερό στο πρωτοβρόχι
Χωρίς νερό μπορώ, χωρίς εσένα όχι
Είμαι στον άνεμο φτερό,
φύλλο ξερό στο πρωτοβρόχι …..

**

Και με την φωνή της Αννούλα

Μου λείπεις τόσο
Νιώθω πως χάνεται η ζωή
Και θα τελειώσω
Μου λείπεις τόσο
Σε θέλω τόσο
Με όποιο τίμημα
Κι αν πρέπει να πληρώσω
Σε θέλω τόσο

Γύρνα πίσω θα πεθάνω
Τη ζωή τι να την κάνω
Γύρνα κι όλα τα ξεχνάω
Ώρες δύσκολες περνάω
Γύρνα πίσω Θα πεθάνω
Τη ζωή τι να την κάνω
Γύρνα δεν καταλαβαίνεις
Ίσα που με προλαβαίνεις

Σχολιάστε

