«Ο χαμός» στην Ιαπωνία

από kapetanios

Δεν τους έφτασε το Τσουνάμι …

*

*

διπλάρωσαν το κακό με την ανατίναξη του κέλυφους ενός πυρηνικού αντιδραστήρα

12 Σχόλια to “«Ο χαμός» στην Ιαπωνία”

  1. Άσε ρε φίλε έγινε της τρελής. Και οι οικονομικές συνέπειες θα είναι παγκόσμιες όπως και ο σεισμός.

  2. χούλα χουπ χορεύει λέει ο άξων της γής.
    δ

  3. δειμε
    εν τω μεταξύ δεν είναι λίγοι αυτοί που κάνουν συνειρμούς με το Τσερνομπίλ ..
    ( άντε να τους πει κανένας αύριο ότι πρέπει να πάμε σε πυρηνικούς αντιδραστήρες γιατί με τους καθρέπτες και τους έλικες ενέργεια γιοκ σε λίγα χρόνια )

    *

    Δημητρούλα μ
    10 ολόκληρα εκατοστά λέει ότι μετακινήθηκε από τον άξονα αλλά μην με ρωτήσεις τι στον κόρακα σημαίνει αυτό για δεν έχω την παραμικρή ιδέα.
    Αν έχει κάποιος φίλος άποψη ας με πει κι εμένα ,κακό για καλό είναι ότι πήγαμε …. αλήθεια , προς τα δεξιά τραβήξαμε για προς τα αριστερά γμτ?! 🙂

    *

    ..από μια πόλη 17χιλ, άκουσα τώρα, ότι αγνοούνται οι 10χιλ 😦 . Είδα και αεροφωτογραφίες της περιοχής πριν και μετά το τσουνάμι – δεν είχε μείνει τίποτε όρθιο παρά μόνο ένα νοσοκομείο που φαινόταν λες και ήταν στην μέση του πουθενά!

  4. Εγώ είμαι κατά της χρήσης πυρηνικής ενέργειας.

  5. Εγω ειμαι κατα της παραγωγης, με την χρηση δεν εχω προβλημα. Ειναι ομως μονοδρομος . Ειμαι και κατα του αυτοκινητου που στις παραγωγικες του χρονιες γραφει πανω από 1500 νεκρους , στην χωρα μας μονο

  6. Είναι αυτό που λέμε απανωτές σφαλιάρες… Και να σκεφτεί κανείς ότι αυτή η χώρα είναι υπέρ το δέον οργανωμένη και με πολλαπλές δικλείδες ασφαλείας… Αλλά άμα η π..α η τύχη το θέλει, δεν πα να είσαι κι ο Βούδας…

    τις καλησπέρες μου…

  7. παίδες( δείμο και πολίτη) σορυ, μου φαίνεται ολίγον κάπως να ανοίξω κουβέντα για τις φοβίες μας ως έθνος και ως άτομα (βλπ πυρηνική ενέργεια) την στιγμή που παρακολουθώ τις εικόνες βιβλικής καταστροφής μιας ολόκληρης χώρας 😦
    καλημερα

    *
    νικιπλε
    οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες , άλλοι κάνουν λόγο για 900 νεκρούς και άλλοι για πάνω από 10 χιλ! Και να σκεφτεί κανείς ότι οι κατασκευές τους άντεξαν τα 9ριχτερ-αλλά δεν άντεξαν την δύναμη του νερού
    καλή βδομάδα φίλε μου

  8. Αν βάζαμε μυαλό ως είδος, αν και δεν διαφαίνεται δηλαδής…

  9. Άραβα
    λες άμα βάζαμε μυαλό να γλυτώναμε τους σεισμούς και τα τσουνάμι?
    *
    μια συνολική εικόνα της κατάστασης από το Bloomberg

    *
    και το φιλαράκι μας ο Tom Byrne, a senior vice-president at Moody’s

  10. Η Ευρωπη μετρα τις εκρηξεις στους αντιδραστηρες και η Ιαπωνια τους νεκρους της. Παραλληλοι κοσμοι , απομακροι

  11. Japan’s Nuclear Power Technologies

Σχολιάστε

