Πάολα

από kapetanios

Συνέντευξη στο περιοδικό «ο Πόθος»
Τεύχος 16. Νοέμβριος 1997

–Πάολα ,εσύ που είσαι τόσα χρόνια gay activist και μέσα στα πράγματα, πες μας, επιτέλους, ποιος είναι ο μεγαλύτερος γκέι ακτιβιστής στην Ελλάδα;

Δεν ξέρω ποιος είναι ο μεγαλύτερος γκέι ακτιβιστής στην Ελλάδα, υπήρξαν πράγματι γκέι ακτιβιστες; Εγώ ξέρω μερικά περιοδικάκια … Γκέι ακτιβιστές στην Ελλάδα ξέρεις ποιοι ήταν; ήταν οι διάφορες αδερφές που μεγαλώσανε χιλιάδες άντρες, που μεγαλώσανε χιλιάδες τεκνάκια – η Σουσού από τον Πειραιά, η Φωφώ από την Κατερίνη, η Σουζάνα η Θεσσαλονικιά. Αυτές ήταν ακτιβίστριες, κι όχι μερικά νούμερα, μερικές αποτυχημένες, οι οποίες θέλουν να εκμεταλλευτούν έναν γκέι χώρο, μόνο και μόνο για να πηγαίνουν στα μπαράκια και να λένε «είμαστε εμείς».

–Τώρα μιλάς για το παρόν ή για το παρελθόν;

Και για το παρελθόν… Ναι, αν θέλεις να μιλήσουμε για το περίφημο ΑΚΟΕ. Μετά την μεταπολίτευση που ήταν όλα τα εναλλακτικά κινήματα στην φάση τους, ήτανε λίγο τα πράγματα ανεβασμένα, υπήρχε και το ΑΚΟΕ. Το ΑΚΟΕ ιδρύθηκε από μερικούς φωτισμένους και συνειδητοποιημένους ομοφυλόφιλους οι οποίοι βγάλανε ένα σπουδαίο περιοδικό. Αλλά δεν υπήρξε ποτέ κίνημα ομοφυλόφιλων, ούτε γκέι ακτιβιστές στην Ελλάδα.

–Το ΑΚΟΕ τι ήταν;

Ηταν μια ομάδα τεσσάρων – πέντε ατόμων που έβγαζαν ένα περιοδικό, το «Αμφί», που έπαιξε σημαντικό ρόλο εκείνη την εποχή. Μετέπειτα υπήρξαν άνθρωποι οι οποίοι θέλανε να εκμεταλλευτούν αυτόν τον γκέι κόσμο και την δίψα του για διασκέδαση, επικοινωνία κι όλα αυτά και βάλανε μια ταμπέλα του γκέι ακτιβιστή και κάνανε καταστάσεις.

–Ας πάμε ξανά στο παρελθόν για λίγο. Με τις κλειδωμένες πόρτες και τα κλειδωμένα υπόγεια τι σχέση έχεις;

Να σας πω κάτι, που κι εσείς από την εμπειρία σας το έχετε καταλάβει: ένα σοφό στίχο σε μια συνέντευξη που είχε πει ο συντοπίτης σας ο Ντίνος Χριστιανόπουλος. Ότι δηλαδή δεν ενώνει ο κώλος τους ανθρώπους. Όπως και να το κάνουμε, το ότι ο άλλος είναι ομοφυλόφιλος δεν σημαίνει τίποτα για μένα. Ξέρω χιλιάδες ομοφυλόφιλους που είναι πολύ καθάρματα στην προσωπική τους ζωή. Πάολα, θα μου πεις, τι είσαι, ηθικός; Δεν το λεω καθόλου από ηθικοπλαστική άποψη αυτό το πράγμα. Δεν μπορούν, όμως, να βγαίνουν μετά αυτοί και να λένε «εμείς» κι «εμείς»… Εγώ αντιμετώπισα πολλά προβλήματα – κι όταν ήμουν πιο μικρή και σαν τραβεστί είσαι πάντα πιο ευάλωτη όταν είσαι στον δρόμο – αλλά κι ένας ομοφυλόφιλος, ο οποίος το λεει, αντιμετωπίζει πάντα κινδύνους γιατί ο κόσμος είναι κακός. Αλλά τα περισσότερα που αντιμετώπισα τα έχω πάθει από τις αδερφές! Δεν θα ξεχάσω, σε μια περίοδο χάλια, που όλοι έχουμε περάσει στην ζωή μας, μια περίοδο που με κυνηγούσε η αστυνομία, που δεν ήξερα που να πάω να κοιμηθώ – με τους γονείς μου τότε δεν τα είχα καλά, δεν μπορούσα να κατέβω στην πιάτσα να μαζέψω χρήματα γιατί θα με συλλαμβάνανε – που κοιμόμουνα στο υπόγειο του ΑΚΟΕ για μερικές νύχτες. Το είχαμε ανοίξει με τον Αλέξη Μπίστικα. Μερικοί το ξέρανε και, θυμάμαι, γύρισαν και κάνανε συνέλευση και με διώξανε από το ΑΚΟΕ, μόνο και μόνο για να μην βρουν τον μπελά τους. Κι η ειρωνεία της υπόθεσης, έγινε κι αυτό, ήταν πως πήγα να πεθάνω – την εποχή που έγραψα κάποια ποιήματα – και ήρθε το περιπολικό για να με σώσει και μου’βαλε το χέρι του ο μπάτσος μέσα στον λαιμό μου για να κάνω εμετό. Μ’έσωσε ποιος ; Ο μπάτσος !! Που εκείνη την εποχή τους θεωρούσαμε εχθρούς μας. Και να σου πω γιατί εκείνη την εποχή με διώξανε από το ΑΚΟΕ. Ήταν γιατί ήμουνα μικρούλα, ομορφούλα, φαινόμουνα όπου κι αν πήγαινα. Τι να κάνω, δεν το επεδίωκα – η συμπεριφορά μου, το ταμπεραμέντο μου, ο χαρακτήρας μου, …Πουτανιάρα! Βλέπανε την Πάολα με τόσα τεκνά και το ότι δεν φοβόμουνα… Γιατί, μη νομίζεις, όλοι αυτοί μόνο όταν πηγαίνανε εκεί κάτω λέγανε τα επαναστατικά τους!. Την άλλη μέρα πηγαίνανε στη δουλίτσα τους, στην οικογένειά τους και δεν το ήξερε κανένας. Εγώ έτρωγα το κράξιμο, εγώ είχα το πρόβλημα. Από την άλλη όμως δεν μπορούσαν να με δεχτούν εμένα ποτέ σαν άνθρωπο, δεν μπορούσαν να δεχτούν την προσωπικότητά μου.

Στην πρώτη gay pride που έγινε μετά τις pride του «Κράξιμο» ήταν «περισσότερο γκέι παρά στρέιτ». Τι έχεις να πεις γι’αυτό;

Πάντα ερχόντουσαν γκέι παιδιά στο gay pride που έκανα. Να μου πεις δεν ερχόντουσαν οι κομμώτριες που είχανε πρότυπο τον Τρύφωνα Σαμαρά και τον Βασίλειο Κωστέτσο. Τι να τις κάνω, τι με νοιάζουν αυτές; Εγώ θέλω σοβαρούς ανθρώπους. Αν κάνεις ένα gay pride και σου μαζευτεί ο Κωστέτσος κι οι άλλοι, εντάξει. Είναι το τι κόσμο θέλεις δίπλα σου. Τι κοινό σημείο έχω εγώ με τον κύριο που διαφημίζει την Στιρέλλα; Στο gay pride πάντοτε ερχόντουσαν και γκέι παιδιά και στρέιτ κόσμος. Ο στρέιτ κόσμος που ερχότανε, δεν ερχόταν για να γελάσει, αλλά για να διασκεδάσει. Ε,τώρα να μαζευτούν 100 αδερφές και να κλειστούν σε ένα μπαρ και να το λένε gay pride… το κάνουν κάθε μέρα στ’άλλα τα μαγαζιά, τι διαφορά έχει; Εμείς το κάναμε έξω. Ερχόταν τόσος κόσμος κι όμως δεν το εκμεταλλευόμασταν. Δίναμε ένα πεντακοσάρικο το ποτό και διακόσιες δραχμές την μπίρα. Βγάζαμε τουλάχιστον τα έξοδά μας. Τώρα, αν βγάζαμε και κάποιο κέρδος καλό θα ήτανε – δεν βγάζαμε όμως, ψίχουλα. Αλλά μη νομίζεις ότι θα αφήσω το gay pride εγώ, γιατί το gay pride είναι δημιούργημά μου. Έφαγα ξύλο εγώ! Θυμάμαι, πριν πολλά χρόνια, που είχα ξαπλώσει στο Ζάππειο – ήτανε κωμικοτραγική η σκηνή αυτή – και με είχανε κυκλώσει 20 ΜΑΤατζήδες γύρω-γύρω και καθόμουν εγώ κάτω με ένα πανώ και δεν έφευγα γιατί ήταν δημοσιογράφοι γύρω γύρω. «Σήκω, σήκω» μου λέγανε και με σηκώνανε. Κι έρχεται τώρα αυτή η πουστάρα στην «Ελευθεροτυπία» [Σ.σ.εννοεί τον Μιχάλη Πεκρίδη] να μου λεει ότι τώρα γίνεται για πρώτη φορά η gay pride στην Ελλάδα, που την κάνω τόσα χρόνια!!! Το θέμα είναι ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι και το gay pride και τον γκέι τύπο θέλουν να εκμεταλλευτούν, για καθαρά προσωπικό όφελος. Θέλουν να μαζικοποιήσουν τους ομοφυλόφιλους, να τους κλείσουν στα μπαράκια και να τους εκμεταλλεύονται. Επιτέλους οι γκέι πρέπει να αποφασίσουν να βγαίνουν λίγο έξω, να κάνουν την λάλα τους, να ξανασπουδάσουν τα καλιαρντά, να αρχίσουν την πλάκα τους… κι όχι βολευτήκαμε, πήγαμε στο τάδε μαγαζί, στα σκοτάδια κάναμε καμμιά πιπούλα ή ανταλλάξαμα κανένα τηλέφωνο κι ησυχάσαμε. Δεν νομίζω να είναι μόνο αυτό η ζωή τους.

–Κι αυτά χρειάζονται όμως. Έτσι δεν είναι;

Φυσικά κι αυτά χρειάζονται. Γιατί, κακό κάνουν τα τσιμπούκια; {γέλια} Μιας και μιλάμε για μπάρες, έπειτα από όλο αυτό τον φεμινισμό και την πολιτική ορθότητα, μήπως δεν πρέπει να μιλάμε τόσο πολύ για πούτσους; Να μιλάμε για πούτσους κι οι φεμινίστριες ήτανε κορόιδα που δεν εκμεταλλευτήκανε την πούτσα, να την πιάσουνε, να την χαρούνε. Τώρα το καταλάβανε κι αυτές και ξεσαλώνουν!! Κατάλαβες, έληξε η υπόθεση, γιατί από την φύση της η γυναίκα είναι πολύ πιο δυναμική από τους άντρες. Εδώ γινόμαστε εμείς γυναίκες και κάνουμε τους άντρες ότι θέλουμε. Φαντάσου να είσαι γυναίκα όμορφη και έξυπνη από την φύση σου, τι επιτυχίες θα είχες. Οι φεμουνίστριες!!!! Ε, μα πιά!

–Με τον gay οδηγό δεν φοβάσαι μήπως σε κατηγορήσουν ότι βγάζεις χρήματα από το γκέι κίνημα;

Δηλαδή τι; Η δουλειά μου είναι αυτή – τι «βγάζω χρήματα από αυτό το πράγμα»; Η δουλειά μου είναι. Η Πάολα από αυτά τα πράγματα ζει. Πεζοδρόμιο κάνει, από τον γκέι οδηγό θα ζει και μερικές εκδόσεις θα κάνει. Και μακάρι κι από το «Κράξιμο» να έβγαζα λεφτά να το χαιρόμουνα, να είχα την δυνατότητα να βγάζω περισσότερα «Κράξιμο» και να ζούσα και καλύτερα. Τι θέλουνε δηλαδή; Φυσικά και θα βγάλω λεφτά, δεν το κάνω για την ψυχή της μάνας μου!! Τους βγάζω έναν καλό τουριστικό οδηγό, να μπορούν να περάσουνε καλά και να βγάζω και εγώ κανένα φράγκο. Δεν είναι κακό.

–Μετά το «Κράξιμο» και τον «Gay guide» τι γίνεται; Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Ετοιμάζω κάποιες εκδόσεις. Βλέποντας όλους αυτούς τους φελλούς που πραγματικά θέλουνε ξύλο… – δεν θέλουν μόνο να τους αγνοείς ή να τους περιφρονήσεις. Διότι ίσως επηρεάσουν αρνητικά ένα ποσοστό νέων παιδιών. Εμείς βγάζαμε τα περιοδικά, διαβάζαμε κάποιόν Μπάροουζ, μαθαίναμε για μερικούς ανθρώπους, ανοίγαμε και κανένα βιβλίο. Αυτά που λες, ιδεολογίες, ο Μπάροουζ, τα τεκνά στα πάρκα… Δεν με δεσμεύει πια καμμια δικαιολογία. Είμαι ο πιο καλογαμημένος άνθρωπος στην Αθήνα. Από το σπίτι μου περνάνε τα πιο ωραία τεκνά-κούκλοι – δεν είχα ποτέ προβλήματα, κουκλίτσα ήμουνα, κουκλίτσα είμαι, τσαχπίνα είμαι, θηλυκιά είμαι, σουξέ στο Μεγάλο Πεύκο έχω, τα πιο ωραία τεκνά διαλέγω, κανένα πρόβλημα δεν έχω. Αλλά δεν θέλω να φτύνω ποτέ στο πηγάδι όπου έπινα νερό και εγώ ήπια νερό και στάθηκα σαν άνθρωπος μέσα απ’αυτά τα πράγματα που τα θεωρείτε εσείς ντεμοντέ. Αυτό είναι. Προσπαθώ να έχω μια αξιοπρέπεια στην ζωή μου κι αυτό είναι το σημαντικότερο νομίζω.

–Πες μας μερικά πράγματα για τους τραβεστί.

Θα πω, γιατί όλοι τους οι ομοφυλόφιλοι έχουν για πρότυπο έναν άντρα, άσχετα στην πορεία τα φτιάχνουν με έναν άλλον γκέι. Λοιπόν, οι τραβεστί είναι αυτό που πολλοί θα θέλανε, αλλά τους τρομάζει. Πρώτον, έχουμε μια τρομερή ελευθερία, δεν υπολογίζουμε τίποτα. Δεύτερον, έχουμε έναν φοβερό ερωτισμό και για αυτό μας θέλουν και δεν μας θέλουν, επειδή είναι καταπιεσμένες αδερφές. Αυτό είναι ένας μύθος, που το λένε οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι, που μισούν τις τραβεστί. Και αυτά τα ξέρετε, τα έχετε ζήσει και τα βλέπετε.

–Πάντοτε όμως μια τραβεστί ξεκινάει από μια αδερφή πρώτα;

Ε, ναι!!. Πώς θα ξεκινήσει; Από μόνος του δεν γίνεται!! {γέλια}

–Τώρα πια οι πιάτσες τραβεστί έχουν αλλάξει. Δουλεύετε με κινητό τηλέφωνο, δεν βγαίνετε τόσο πολύ;

Όχι, όχι, δεν αλλάζει το παραδοσιακό ψωνιστήρι κι ούτε πρόκειται να αλλάξει. Δεν είμαστε τόσο πολύ του τηλεφώνου, θέλουμε να το ψάξουμε, να γυρνάμε, να αλητεύουμε. Τι είναι η Συγγρού; Παζάρι είναι – κατεβαίνεις, τζερτζελές γίνεται κάτω. Απλώς, βγήκανε τα κινητά, εξελίσσεται ο κόσμος… Βάζουμε και αγγελίες, δουλεύουμε και μέσα από αγγελίες. Έχω την εντύπωση ότι όλοι αυτοί που παίρνουν τηλέφωνο στους τραβεστί θέλουν περισσότερο να γαμηθούν παρά να γαμήσουν». Γιατί στερείς το δικαίωμα στον άλλον να γαμηθεί; Το να γαμήσεις είναι πολύ εύκολο σήμερα – το να γαμηθείς είναι το δύσκολο. Και το αντικείμενο του πόθου είναι η πούτσα. Κι εκεί είναι η διαφορά ενός γκέι με έναν στρέιτ που πηδιέται: είναι ότι ο γκέι πηδιέται και στο μυαλό ενώ ο στρέιτ με τον κώλο του κάνει μια φορά στις τόσες την καύλα του. Δεν σημαίνει ότι είναι και αδερφή ο άνθρωπος ή ότι είναι γκέι. Θα το κάνει γιατί είναι δικαίωμά του να καυλώνει με τον κώλο του!! Ωραία όλα αυτά, αλλά δεν νοιώθω γυναίκα όταν πάω με έναν άνδρα – και αντίστροφα. Είναι απαραίτητο; όχι. Απλώς υπάρχει ένα μπέρδεμα. Είναι ότι δεν είναι θέμα να είσαι ομοφυλόφιλος για να γίνεις τραβεστί, είναι τι είδους σεξουαλικότητα έχεις σαν άνθρωπος. Όταν είσαι 18 και σου αρέσουν οι πενηντάρηδες τα πας μια χαρά – θα βρεις δυο τρεις κυρίους πενηντάρηδες και θα είσαι μια χαρά. Ξέρω γκέι παιδιά που τα έχουν με πολύ μεγαλύτερους. Επίσης άλλα παιδιά που δεν έχουν την σεξομανία που έχω εγώ. Εμένα μου αρέσουν τα στρέιτ αγοράκια, μου αρέσουν οι φαντάροι, μου αρέσει η πούτσα, μ’αρέσουν τα τεκνά. Πως θα τα πάρω τα τεκνά; με το να είμαι δημόσιος υπάλληλος; Με το να είμαι τραβεστί. Είναι θέμα καύλας, είναι πως καυλώνεις εσύ. Δεν σου λεω να γίνουν όλοι τραβεστί για να γαμιούνται, αν είναι δυνατόν!! Είναι τι σεξουαλικότητα και τι απαιτήσεις έχεις εσύ από την ζωή σου. Εμένα μου αρέσει να με έχουν θεά τα τεκνάκια, τι να κάνω; Θέλω να πηγαίνω στα στρατόπεδα, να με βλέπουν στις πιάτσες. Νιώθω μεγάλη ηδονή να βλέπω καυλωμένα τα αγοράκια γύρω μου – αυτά μου αρέσουν. Δεν ξέρουν ότι έχουμε πούτσα τα αγοράκια; Τι ξέρουν, ότι είμαστε γυναίκες; Τόσα τεκνά που παίρνω δεν έχουν τις μουνάρες δίπλα τους; Έρχονται όμως μαζί σου για να έχουν μια συγκεκριμένη σεξουαλικότητα, μια διαφορετική καύλα μαζί σου. Άν ήθελα να γίνω παπάς δεν θα γινόμουν τραβεστί.

*Η Πάολα ήταν εκδότης του περιοδικού «Κράξιμο» 1981 – 1993

(απ  το «Σαλτάρισμα» μια συλλογή απο ποιήματα της ίδιας )

—Κι έσκυψα—

Σε βρήκα φορώντας τη μάσκα της πόρνης
μου έδωσες το χέρι σου
σου έδωσα το δικό μου –που έτρεμε–
ίσως να είναι αυτός, είπα.
Ήπιαμε το μίλκ σέικ
παρέα με κάτι πλαστικά λουλούδια κι αόρατους ανθρώπους
εσύ κάτι σιγοτραγουδούσες
μία και μισή στο σπίτι
περίμενα να μου πεις αυτό που δε φοβόμουν
και συ έβγαλες την εξουσία σου από το φερμουάρ
κι έσκυψα

Τέλειωσες
κράτησα το σπέρμα σου
και το ’φτυσα στο πρόσωπό σου
για να μην πάει χαμένο.

6 Σχόλια to “Πάολα”

  1. Ο Μπουταρης ειναι υπερ των gay γαμων και θα διοργανωσει gay pride στην Θεσσαλονικη. Το θεμα ενδεικνυται για να πουλησει κανεις προοδευτισμο και να τονισει την διαφορετικοτητα του απο τους προηγουμενους.

  2. Καλά, ο Μπουτάρης πολίτα απο τότε που βγήκε το χει ρίξει στις δηλώσεις και στις συνεντεύξεις δεξιά αριστερά. Με 5 χαζοχαρούμενες ατάκες νομίζει ότι θα πείσει μια αρνητική αλλά και φοβική στο διαφορετικό κοινωνία να αποβάλει τους φόβους της. Η κοινωνία δεν αντιδρά θετικά στην πρόκληση , όσο κι αν αυτή ήταν η μόνη διέξοδο εκτόνωσης για τους ομοφυλόφιλους, η πρόοδος επιτυγχάνεται με μικρά και σταθερά βήματα εμπρός χωρίς πολλές φανφάρες και τυμπανοκρουσίες (σαν αυτές που ονειρεύεται στο gay pride)

  3. http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=255725

    Την αναγνώριση του κοινωνικού φύλου και την προστασία των διεμφυλικών ατόμων από διακρίσεις και ρατσισμό σε βάρος τους, ζητάει, με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ηρώ Διώτη.
    Η βουλευτής ζήτησε να ενημερωθεί από τους υπουργούς Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, αν είναι διατεθειμένοι να αναλάβουν τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για την αναθεώρηση του Νόμου 3896/2010, ώστε να υπάρχει ρητή αναφορά στις διακρίσεις για λόγους κοινωνικού φύλου αλλά και αναφορά στην αναγνώριση του κοινωνικού φύλου.

    Ζήτησε επίσης να γίνουν κάποιες ρυθμίσεις για την δυνατότητα αλλαγής των εγγράφων στα φυλομεταβατικά άτομα, ανεξαρτήτως αν έχουν κάνει ή όχι επέμβαση φύλου.

    Τέλος κατέθεσε ερώτημα στον Υπουργό Δικαιοσύνης για τον αν σκοπεύει να συμπεριλάβει στο σχέδιο νόμου «Καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Κώδικα» την ταυτότητα κοινωνικού φύλου ώστε να προστατεύονται και τα δικαιώματα των διεμφυλικών ατόμων.

  4. Στέλιο καλημέρα
    Είπαμε ότι ο μπάρμπα Γιάννης λέει και καμιά μαλακία τώρα στα γεράματα να περνά η ώρα και για να τον γράψουν και στην ιστορία αλλά κι εμείς βλέπω δεν πάμε πίσω!
    αυτή η «δυνατότητα αλλαγής των εγγράφων στα φυλομεταβατικά άτομα, ανεξαρτήτως αν έχουν κάνει ή όχι επέμβαση φύλου» μου φαίνεται πολύ προχωρημένη.
    Δηλαδή ο καθείς με δυο βυζάκια θα δηλώνει γυναίκα? Και άντε, τα αγοράκια που χουν χτυπήσει καμιά 42 ενέσεις για να τα βγάλουν ας πούμε ότι δικαιούνται τον «τίτλο» , οι υπόλοιποι που τα χουν σιλικονούχα (και μπορούν ανα πάσα στιγμή να τα αφαιρέσουν) τρεις και λίγο θα αλλάζουν τα έγραφα τους κατά το δοκούν?

  5. Είθε ο Θεός να τους λυπηθεί και να τους απελευθερώσει από τα πάθη τους. Χωρίς να έχω τίποτε με τους ανθρώπους δεν μπορούμε να δεχτούμε και την αμαρτία τους. Πως μπορούν και στρέφονται ενάντια στην φύση τους ?Έχετε απόλυτο δίκιο, με δυο ψεύτικα στήθη δεν μπορεί να γίνει κανείς μια γυναίκα

  6. Φωτεινή
    δεν με καταλάβατε, ο καθένας μπορεί να αισθάνεται γυναίκα ή τέλος πάντων ότι τραβά η ψυχή του και χωρίς δυο βυζάκια. Η ένσταση μου αφορά ΜΟΝΟ στην αναγνώριση του κοινωνικού φύλου σε αυτούς που ΔΕΝ έχουν κάνει την σχετική επέμβαση.
    Επίσης δεν καταλάβατε ότι εγώ είμαι υπέρ τους και ουχί εναντίον τους- δεν γνωρίζω βέβαια εάν αυτό με κατατάσσει στους τρισκατάρατους
    καλησπέρα

Σχολιάστε

