Στην «ανώνυμη» Ελένη

από kapetanios

ΠΑΡΑΚΛΗΣΙΣ

Χωρίσατε μου μια γωνιά στο φύλλο σας για μένα
να γράψω κάποτε κ’ εγώ τι έχω περασμένα
Έχω πολλά μες στην καρδιά, πολλά μέσα στον νού μου
κ’ είν η ζωή μου η πικρή ατέλειωτ’  ιστορία..
Παράκαιρα μαράθηκαν τα χρόνια του μαγιού μου
δεν μου τα μάραν ο καιρός αλλά η δυστυχία..
Και θέλω τώρα πριν σβεσθώ απ την σκηνή του κόσμου
να χύσω ή άμοιρη κ’ εγώ μια σπίθ’ από το φως μου

*

Καμιά φορά, στου λύχνου μου το φως εκεί που ράπτω
αφήνω το εργόχειρο και πιάνω το κονδύλι
γιατί σε μύριους λογισμούς αθέλητα σκοντάπτω
και πριν κατάρα φλογερή μου φύγ’ από τα χείλη
σε στίχους χύνω τον καϋμό που έχω στην καρδιά μου
μα δε με σκόνουν αψηλά τα αδύνατα φτερά μου

*

Ότι κι αν γράψω, κανενός ποτέ δεν το διαβάζω
φοβούμαι την κατάκρισι τον κόσμο τον φοβούμαι
Μ αρέσει πάντα στο χαρτί τους στίχους ν’ αραδιάζω
να τους διαβάζω μόνη μου και να παρηγορούμαι
Μισώ τον έπαινο…γιατι θαρρώ δεν μου αξίζει
Είμαι λουλούδι ταπεινό, ανθός που δεν μυρίζει ..

*

Ποιος ξέρει από τα στόματα του κόσμου τι θ ακούσω
τι περιγέλοια θα δεχτούν τα στιχουργήματα μου
αν στην καρδιά μου αφαιθώ τον νού μου παρακούσω
και γράψω καθώς γράφετε και σεις με τ’ όνομά μου
Άχ! Άφετέ με αν θέλετε, να τραγουδώ κρυμμένη
Και να χω για υπογραφή το όνομα:
ΕΛΕΝΗ

Ημερολόγιο της εφημερίδος των κυριών
του έτους 1888

σελ 161
(για να κατεβάσετε όλη την εφημερίδα σε pdf πατήστε πάνω στην εικόνα)

2 Σχόλια to “Στην «ανώνυμη» Ελένη”

  1. respect

  2. Κι εσυ Ελενη και καθε Ελενη
    της επαρχιας, της Αθηνας κοιμωμενη
    η ζωη σου να το ξερεις, ειναι επικηρυγμενη

Σχολιάστε

