Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι αυτοκινητιστές

από kapetanios

www.skitso.biz

.. ξεφουσκώστε τους τα λάστιχα, κλείστε τους στην φυλακή, στην  ανάγκη τουφεκίστε τους. Το δικαίωμα στην ελεύθερη (χωρίς υπαλληλική σχέση) εργασία είναι ποινικό αδίκημα

(σε κάποιον που το είπα χθες αναρωτήθηκε γιατί να μην έχουν και οι υπόλοιποι πολίτες το δικαίωμα να γίνουν αυτοκινητιστές και γέλασα με την ψυχή μου-κλαίγοντας !
Ο ίδιος βέβαια με κοιτούσε σαν Χάνος –του χανε πει ότι «απελευθέρωση» σημαίνει ότι μπορεί ο καθένας να κάνει τον αυτοκινητιστή ελεύθερα χωρις το μεγάλο κόστος των αδειών   😯 )

Advertisements

21 Σχόλια to “Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι αυτοκινητιστές”

  1. 36 χιλιάδες άδειες σαν να λέμε 16 χιλιάδες περίπου ιδιοκτήτες είναι οι αλήτες!
    Τι 5 χρόνια φυλακή, στείλτε τους στα ξερονήσια!
    (και αυτός ο Χρυσοχοίδης τώρα βρήκε να αλλάξει υπουργείο!)

    ΠΑΣΟΚ
    Μαζί για την νίκη

  2. …Και οι ευρωπαίοι πολίτες , μένουν (εις την καλή περίπτωση) απαθείς , μπρος τα Ελληνικά τεκταινόμενα. Δεν έχουν καταλάβει οι καημένοι (όπως και στο ιστορικό παρελθόν, πολλάκις δεν αντιλήφθησαν) , ότι , εάν το πείραμα της σκιώδους παγκόσμιας κυβέρνησης πετύχει , στο ανυπάκουο ανά των αιώνων και τεχνηέντως υπερχρεωμένο πειραματόζωο , τα τείχη της Βιέννης , θα αποτελέσουν ένα ρηχό και ευτελές σκάμμα , μπρος εις την ορμή της καταπατήσεως όλων των κεκτημένων τους.
    Και όχι μόνο των εργασιακών….

  3. @Αβρόχοις
    οι Ευρωπαίοι πολίτες απεργούν μαζικά χθες και σήμερα

  4. Μαζικά , δεν θα το έλεγα…
    Δυστυχώς , αγαπητέ Στέλιο , οι ευδαίμονες ταγοί των απανταχού σωματείων , ποτέ δεν είχαν (και ούτε πρόκειται να έχουν στο μέλλον) την πρόθεση , να εμφυσήσουν εις τους πολλούς , την διαφορά μεταξύ σημαίνοντος και σημαινομένου (κατά Λακάν και Φερντινάν ντε Σωσύρ) .
    Και πώς να την είχαν / έχουν , άλλωστε ?
    Να κινδυνεύσουν να απολέσουν την πελατεία τους ?

  5. συγγνώμη ρε παιδιά,
    αλλά με ρώτησε εμένα και τη μάννα μου κανένας, άμα θέλουμε να τσοντάρουμε γιά να τους αποζημιώσουμε γιά τα μαύρα που δώσανε;
    Και πες πως θέλουμε.Θα μας δώσουνε και ποσοστά από τις αγορασμένες από μας άδειες;
    άντε γιάτι τόχουμε παραχέσει στα κατά συνθήκην ψεύδη σ αυτόν τον τόπο.
    δ

  6. Κατά συνθήκην ψεύδη; Εδώ μιλάμε για κανονικό θέατρο του παραλόγου.
    Και το σχιζοφρενικότερο όλων είναι να βλέπεις πως κάποιοι καραχουνταίοι και καραδεξιοί φορτηγατζήδες έχουνε ξεσηκώσει όλα τα γραφικά χούγια της αριστεράς -όπου τους συμφέρει, βεβαίως βεβαίως- και ν’ ακούς πρωί πρωί τον πρόεδρό τους να κραυγάζει έξαλλος στα κανάλια ότι οι άδικοι νόμοι καταργούνται έμπρακτα στους δρόμους από το λαό. Και στο μεταξύ επιχειρήσεις κλείνουνε, εργαζόμενοι χάνουν τις δουλειές τους, μια χώρα έχει παραλύσει χάνοντας δις σε εποχές που υποτίθεται πως μετράει και τη δεκάρα, και γι’ άλλη μια φορά όποιος έχει την παραμικρή δυνατότητα να γ@μήσει μια ολόκληρη κοινωνία να το κάνει ανερυθρίαστα και με έναν φασιστοτσαμπουκά που τσακίζει κόκαλα.
    Ερεεε γλέντιααα! Γεια σου Καραγκιόζο, γειά σου (πατρίς-θρησκεία)-οικογένεια

  7. κορίτσια δεν ζήτησε κανείς να συμβάλλεται κάπου !(αυτά κάνει η πολύ τελεβιζιόν!)
    αυτό που ζητούν ,κι εγώ συντάσσομαι μαζί τους 100% και ιδεολογικά και πολιτικά αλλά και επαγγελματικά, είναι να καταβάλουν όλοι όσοι θέλουν να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά στο εξής ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ το 1/3 της σημερινής αξίας των αδειών.
    Δηλαδή ΚΑΙ το κράτος να έχει σημαντικά έσοδα ΚΑΙ αυτοί να μην καταστραφούν ΚΑΙ να μπει ένα φρένο στα καρτέλ που θα διαφεντεύουν ανενόχλητοι στο εξής των κλάδο. Αντεστέντ?

    [ δηλαδή για μας που τυγχάνει να είμαστε και λίγο περισσότερο στα πράματα, αυτό που ζητούν εμμέσως πλην σαφώς είναι ΟΛΟΙ αυτοί που κάνανε μεταφορικές εταιρίες στην Βουλγαρία και στην Τουρκία τα τελευταία χρόνια (φορτώνοντας με την ανοχή και τις ευχές της πολιτείας τις άδειες ΔΧ στους ανυποψίαστους πολίτες )και κάνανε ΚΑΙ στην χώρα μας ΠΑΡΑΝΟΜΑ εσωτερικές διανομές, να κάτσουν στο τρίτο το μακρύτερο . Άντε να μην αρχίσω να λέω ονόματα και εκτεθώ γιατί η παραπληροφόρηση και η θεωρεία ασχέτων πάει σύννεφο!]

    μερααα

  8. επειδή εγώ νο φερστάντεν, γιά πέστο μου πάλι ρε αγόρι.
    αυτοί ιδιώτες όντες , αγόρασαν (επέιδή έτσι εκτίμησαν να επενδύσουν) μιά άδεια στη μαύρη, με ένα σωρό λεφτά.
    Τώρα ζητάνε να τους αγοράσει το κράτος(δηλαδή εμείς οι μαλάκες )της άδειας, Να κρατήσουν τα τρία τρίτα της άδειας γιά πάρτη τους , και να μη πληρώσουν και φορολογία γιά μιά πενταετία;
    Γιατί άμαν είναι έτσι, όταν με το καλό έρθει η ώρα τους, να δώσει και στους φαρμακοποιούς τα δύο τρίτα της επένδυσής τους.

  9. 1. τι έτσι εκτίμησαν βρε!
    μπορούσαν να κάνουν/με κάτι διαφορετικό? Ή μπορούμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό στα επαγγέλματα που παραμένουν (με τις ευλογίες της κυβέρνησης ξαναλέω )«κλειστά»?
    (όπου κλειστά σημαίνει ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να δραστηριοποιηθεί ελεύθερα- γιατί στο τέλος θα ξεχάσουμε και το νόημα των λέξεων με αυτούς !)

    2. ποιος ζητά να αγοράσει τις άδεις τους το κράτος κοπέλα μου?! Ποιος έξυπνος σου είπε κάτι τέτοιο?!

  10. εκτίμησαν , εννοώ , όπως ο κάθε ένας μας που δραστηριοποιείται στον ιδιωτικό χώρο.ΕΠΕΝΔΥΣΑΝ (και δεν ειναι οι μοναδικοι ) σε άδειες φορτηγών.Και πάλι, το περίεργο , εγώ άκουγα εδώ και χρόνια πως θα ανοιξει το επάγγελμά τους, ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΗΣΑΝ .Τώρα τι σκούζουν.
    Ναι η αλήθεια είναι πως δεν χρησιμοποιούν το ρήμα αγοράζω και πουλάω.Χρησιμοποιούν τη λέξη αποζημίωση.Κανένας δε μου τόπε.Το ακούω κάθε μέρα από τα λαμόγια που έχουν γιά αρχηγούς.
    Αυτό που με κάνει και απορώ μόνο,(γιατί από αυτό το κωλοχανείο που έχουμε γιά κράτος , δεν περιμένω τίποτα καλύτερο )
    είναι γιατί δεν τους πιάνει κανένας στο ξύλο από αυτούς που περιμένουν να πουλήσουν τα σταφύλια τους φερ΄ ειπείν , γιά να ζήσουν.
    δ

  11. Δήμητρα μου μ όλο το συμπάθεια είσαι λάθος.
    Ούτε αποζημίωση ούτε τίποτε δεν ζητούν. Ζητούν αυτό ακριβώς που έγραψα παραπάνω.
    Η αξία της ΔΑ να καθοριστεί στο 1/3 της σημερινής και ποιος θα την αγοράσει δεν ενδιαφέρει ούτε το κράτος ούτε τον πολίτη γενικά.

    Αλλά για ξανασκέψου αυτό για τα λαμόγια που λες. Κάνε μια βόλτα στα μπλόκα , δες τα αυτοκίνητα που είναι αραγμένα δεξιά σου μοιάζουν πράγματι οι ιδιοκτήτες τους για τέτοια?
    Γιατί εάν σου μοιάζουν για λαμόγια όλοι αυτοί , τότε αγαπητή μου λάθος εικόνα για τα λαμόγια έχεις δημιουργήσει.

    Και επειδή πήραν ένα ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ρίσκο νιώθεις κάποια ανάγκη να τους εκδικηθείς-εσυ ή η πολιτεία? Μην αστειευόμαστε σε παρακαλώ, για οικογένειες μιλάμε και όχι για αντικείμενα. Οικογένειες που θα χάσουν όχι μόνο όλα αυτά που θυσίασαν για να αποκτήσουν μια άδεια ΔΧ αλλά θα χάσουν πάνω απ όλα την δουλειά στην οποία βάσισαν και βασίζουν την ζωή τους. Γιατι είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι θα την χάσουν.
    Και τι σημαίνει αλήθεια ότι και οι άλλοι χάνουν σήμερα τις δουλειές τους? Ποιος νομιμοποιείται στο όνομα των κατεστραμμένων να καταστρέψει κι άλλους ?
    Σκέψου και πες μου

    (για τα σταφύλια τι να πω? Θα αδικήσω την κουβέντα μας και δεν θέλω…)

  12. ( πρέπει να το γνωρίζετε αλλά ας το γράψω καλού κακού γιατί οι καιροί είναι πονηροί
    Κι εγώ είμαι υπέρ της απελευθέρωσης ΟΛΩΝ των επαγγελμάτων )

  13. βρε πασά μου,
    Από που σου προέκυψε η εκδικητικότητα;Επειδή λέω πως πήραν τα ρίσκα τους όπως και ο κάθε ελεύθερος επαγγελατίας;
    Και μήπως μόνο τα παιδιά και οι οικογένειές των φορτηγατζήδων έχουν στόμα και κοιλιά;Ολονών μας τα διαθέτουν και τα δύο.Τι είναι δηλαδή αυτό που διαφοροποιεί το φορτηγατζή από τον κάθε επαγγελματία;
    Και γιατί θα πρέπει δηλαδή ο καθένας να παλεύει στην ελεύθερη αγορά να ζήσει, ενώ ο φορτηγατζής όχι;
    Και γιατί θα χάσουν τις δουλειές τους.
    Θα τους πάρει την άδεια κανένας;
    Αυτό που θα χάσουν , είναι το μονοπώλιό τους, όπως και οι υπόλοιποι, που θα πάρουν σειρά.
    Ωρες είναι να μας πούνε πως κάνουν και λειτούργημα σαν κάτι άλλοι που το ξεστόμισαν.
    Σε συνθήκες ελεύθερης αγοράς ζούμε.
    Το αν συμφωνούμε ή όχι είναι μιά άλλη κουβέντα.
    Εκτός πιά , κιαν κλείσουμε όλα τα επαγγέλματα , γιά να διαφυλλάξουμε όσους πρόλαβαν και μετάλαβαν.

    εντάξει μη πεις για τά σταφύλια.Πές γιά ότι σου βρίσκεται πρόχειρο.
    δ

  14. Δήμητρα

    νομίζω ότι δεν καταλαβαινόμαστε.

    -Οι μεταφορείς δεν ήταν ελεύθεροι επαγγελματίες με την κλασική έννοια του όρου ούτε και η ζημία τους είναι ζημία μια κακής ή λάθος επένδυσης.
    Θέλω να πω ότι δεν έχασαν γιατί οι δουλειές τους δεν πήγαν καλά για τον άλφα ή βήτα λόγο
    Να το κατανοήσουμε σε επίπεδο επειχειρίν αυτό και μετά προχωράμε την συζήτηση παρακάτω

    – όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο και οι ίδιοι οι αυτοκινητιστές είναι υπέρ της απελευθέρωσης- το ίδιο και εγώ οπότε θεωρώ ως μη γενόμενο τον σχολιασμό σου για την ελεύθερη αγορά και περί αυτής

    – η απαξίωση των αδειών ΔΧ αφορά σε ένα παιχνίδι λίγο πιο περίπλοκο απ ότι το θέτεις, οπότε λέω να το αφήσουμε.
    Στα γρήγορα
    Η «απελευθέρωση» δεν έχει να κάνει με τους «υπόλοιπους καημένους και τις οικογένειες τους» αλλά στην δημιουργία προϋποθέσεων για την επικράτηση μονοπωλίων στην μεταφορά και διακίνηση. Έχει να κάνει επίσης με τα συμφέροντα όλων αυτών που ανέφερα προηγουμένως , δηλαδή αυτών που επένδυσαν πολλά μύρια στην «απελευθέρωση» δημιουργώντας μεταφορικές εταιρίες πολλών αυτοκινήτων σε γειτονικές χώρες οι οποίοι φιλοδοξούν να φέρουν ΤΣΑΜΠΑ την «επένδυση» τους εδώ αφανίζοντας την ντόπια μικρή επιχείρηση των 1-2 αυτοκινήτων. Για κάποιον που διάβασε το νσ θ πρόσεξε ότι το δικαίωμα στις ενδομεταφορές δίνεται ΚΑΙ στις εταιρίες εκτός ΕΕ . Πόσα άλλα να πω ο άνθρωπος χωρίς να αναφερθώ σε συγκεκριμένα πρόσωπα?!

    -όλα τα παραπάνω δρομολογούνται εις το όνομα α. της ανάπτυξης του κλάδου β την μείωση του κόστους και άρα την μείωση των τιμών στις μεταφορές.
    ΚΑΜΜΙΑ σχέση

    σε φιλώ

  15. http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=357576&dt=30/09/2010

    «..Η κυβέρνηση έλαβε χθες την απόφαση να καταθέσει τροπολογία η οποία προβλέπει αυστηρές ποινές, ξεκινώντας από την αφαίρεση αδειών και φθάνοντας ως την πενταετή κάθειρξη για τους παραβάτες και όσους εξακολουθούν να μην συμμορφώνονται με την επίταξη..»

    «..Η απόφαση ελήφθη χθες σε έκτακτη κυβερνητική σύσκεψη που έγινε στη Βουλή με τη συμμετοχή
    -του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Θ.Πάγκαλου
    και των υπουργών
    Εσωτερικών κ. Ι.Ραγκούση,
    Οικονομικών κ. Γ.Παπακωνσταντίνου,
    Εθνικής Αμυνας, κ. Ευ.Βενιζέλου,
    Προστασίας του Πολίτη κ. Χρ. Παπουτσή,
    Οικονομίας, κ. Μ.Χρυσοχοΐδη,
    Υποδομών κ. Δ.Ρέππα
    και Δικαιοσύνης, κ. Χ. Καστανίδη.

    (τους γράφω όλους αυτούς του σοσιαληστές -βλπ βαθύ ΠΑΣΟΚ -για να τους θυμόμαστε αύριο μεθαύριο … )

  16. http://strategy-logistics.blogspot.com/2010/09/bolkestein.html

    Σε αυτήν την άποψη, θα προσπαθήσω να περιγράψω μια από τις πιο περίεργες πτυχές του ανοίγματος της αγοράς οδικών εμπορευματικών μεταφορών, του κατά πόσον είναι επιταγή της ΕΕ από το 1992 (Συνθήκη Maastricht), το 2006 (DIRECTIVE 2006/123/EC) ή το 2007 (Συνθήκη της Λισσαβόνας).

    Το κύριο νομικό κείμενο που περιγράφει το άνοιγμα των αγορών είναι η Οδηγία Bolkestein. Σύμφωνα με την ΕΕ (DIRECTIVE 2006/123/EC OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL of 12 December 2006 on services in the internal market) έχει υιοθετηθεί η απελευθέρωση των αγορών σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Σκοπός είναι τόσο η εξομάλυνση – άμβλυνση των ανισοτήτων όσο και η βελτίωση / αύξηση του παραγόμενου προϊόντος (σε όρους μονάδων ΑΕΠ). Παρ’ όλα αυτά όμως υπάρχουν τομείς που εξαιρούνται για λόγους δημοσίου συμφέροντος. Πιο συγκεκριμένα στο σημείο 17 του σκεπτικού διαβάζουμε:

    «However, certain services of general economic interest, such as those that may exist in the field of transport, are excluded from the scope of this Directive and certain other services of general economic interest, for example, those that may exist in the area of postal services, are the subject of a derogation from the provision on the freedom to provide services set out in this Directive.»

    (Ωστόσο, ορισμένες υπηρεσίες γενικού οικονομικού ενδιαφέροντος, όπως αυτές που μπορεί να υπάρχουν στον τομέα των μεταφορών, αποκλείονται από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας οδηγίας και για ορισμένες άλλες υπηρεσίες γενικού οικονομικού συμφέροντος, όπως για παράδειγμα, εκείνες που μπορεί να υπάρχουν στον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών, αποτελούν αντικείμενο παρέκκλισης από τη διάταξη περί ελεύθερης παροχής υπηρεσιών που καθορίζονται στην παρούσα οδηγία).

    Ενώ παρακάτω στο κείμενο της Οδηγίας, και πιο συγκεκριμένα στο Άρθρο2 διαβάζουμε:

    «§2. This Directive shall not apply to the following activities: […] (d) services in the field of transport, including port services, falling within the scope of Title V of the Treaty»

    «Η παρούσα οδηγία δεν εφαρμόζεται στις ακόλουθες δραστηριότητες: […] (δ) υπηρεσίες στον τομέα των μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των λιμενικών υπηρεσιών, που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Μέρους V της Συνθήκης»

    Βλέπουμε σαφέστατα ότι ο νομοθέτης, αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη κατάσταση και τα χαρακτηριστικά του τομέα των μεταφορών, έχει σαφώς αποκλείσει το άνοιγμα των μεταφορών εν γένει αλλά και ειδικά με σκοπό να προστατεύσει το δημόσιο συμφέρον.
    Ένα άλλο θέμα που πρέπει να παρουσιαστεί είναι ο χαρακτήρας του ίδιου του ανοίγματος των αγορών.

    Η παραπάνω οδηγία δεν επιβάλει άνοιγμα αγορών σε τρίτες χώρες αλλά το πνεύμα της είναι η ισονομία των πολιτών της ΕΕ.

    Με άλλα λόγια όταν ένας Ισπανός έρθει στην Ελλάδα να μπορεί να ανοίξει εταιρεία με τον ίδιο τρόπο που ανοίγει ο Έλληνας. Με το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο αυτό έχει ήδη γίνει και μπορούν όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες να ανοίξουν εταιρεία μεταφορών στην Ελλάδα με τον ίδιο τρόπο που την ανοίγουν και οι Έλληνες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούν ο οποιοσδήποτε που δεν έχει τα τυπικά ή ουσιαστικά προσόντα να ανοίξει μια εταιρεία.

    Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η Ε.Ε. πλέον προωθεί την δραστική μείωση του κλάδου των οδικών μεταφορών. Πιο συγκεκριμένα στο πρόσφατο κείμενο του Logistics Action Plan 2008 (η Λευκή Βίβλος των Μεταφορών), η ΕΕ προτείνει στα κράτη μέλη να λάβουν μέτρα για την μείωση τόσο των διακινούμενων τονο-χιλιομέτρων (ένας άλλος δείκτης του τζίρου των εταιρειών μεταφορών) όσο και ακόμη «σκληρά» μέτρα περιορισμού των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους.
    Παρ’ όλ΄ αυτά είναι γνωστό ότι η απελευθέρωση μιας αγοράς, ειδικά σε περιόδους κρίσης και ανεργίας θα οδηγήσει στην αθρόα προσέλευση υποψηφίων επιχειρηματιών και άρα αύξηση των οχημάτων.

    Και τέλος, για να αντιληφθούμε πλήρως ποιες εταιρείες ή και βιομηχανίες θα έχουν την μεγαλύτερη ωφέλεια από το άνοιγμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα, η εμπειρία (ακαδημαϊκή και επιχειρηματική) δείχνει ότι εταιρείες που προσπαθούν να καθετοποιήσουν την αγορά έχουν συμφέρον να αποκτήσουν σημαντικό ρόλο στην τελική διανομή των προϊόντων τους. Ενδεικτικά αναφέρονται βιομηχανίες στους κλάδους:
    • Πετρελαιοειδών
    • Γάλακτος
    • Εφημερίδες
    • Courier και ταχυδρομεία
    Οι εταιρείες στους παραπάνω κλάδους θα μπορούσαν να αποκομίσουν την μεγαλύτερη δυνατή ωφέλεια (κέρδος) αν διαθέτουν ιδιοκτησία σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και μπορούν να επιβάλουν τιμές μονοπωλιακής η ολιγοπωλιακής αγοράς.

  17. όχι δεν καταλαβαινόμαστε.
    εγώ τους βάζω μαζί με όλους τους άλλους ελευθεροεπαγγελματίες , αφού σε μας συμπεριφέρονται ως τέτοιοι.Ενώ εσύ όχι.Άρα οι αφετηρίες μας είναι εντελως διαφορετικές.
    Σύν το ότι θεωρώ φασιστικότατο να εμποδίζεις κάποιον να έχει ελεύθερη επιλογή αν θα δουλέψει ή όχι.
    Σαφώς δεν προκειται να συννενοηθούμε.
    σε φιλώ και γώ.
    δ

  18. Καπιτάνο μου, δεν καταλαβαίνω τι κακό κάνει το να βλέπεις τηλεόραση στη συγκεκριμένη περίπτωση. Μήπως το ότι ακούς με τ’ αυτάκια σου και βλέπεις με τα ματάκια σου τις ομορφιές των φορτηγατζήδων; Αλλιώς θα τα μάθαινες μέσω ράδιο αρβύλα και δε θα μπορούσες να έχεις άποψη; Δηλαδή ξαφνικά θυμήθηκαν τα φασισταριά την αριστερή φρασεολογία και ανατρέπουν τους νόμους του κράτους στο δρόμο; Ωρε τι μας λες παλικάρι! Άσε που τώρα τα γυρνάνε στρυφομπουμπουλίστικα και τάχα μου δήθεν το μόνο που ζητάνε είναι πίστωση χρόνου! Αλήθεια, ε; και τόσα χρόνια που το ξέρατε τι κάνατε αδελφέ μου; (τρόπος του ΄λεγειν, «αδελφέ» όταν έχουνε γαμήσει μια ολόκληρη χώρα για το γινάτι τους. Εις θάνατον ρε! (μεταφορικά μιλάω, μη γίνει καμιά στραβή γιατί οι καιροί είναι πολύυυυ πονηροί. Και ΔΕΝ είναι θέμα εκδικητικότητας. Είναι θέμα δικαιοσύνης! Μηδέν επιείκεια στα αντικοινωνικά στοιχεία!
    Συμφωνώ με τη Δήμητρα. Δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε. Γι’ αυτό το κόβω εδώ.

  19. Στέλιο

    το κείμενο που φέρνεις είναι πολύ ενδιαφέρον!
    (δεν ήξερα ότι υπήρχε και σχετικό μπλογκ- θα το παρακολουθήσω )

  20. Κορίτσια

    εγώ ,σαν πρώην επαγγελματίας του χώρου( που όμως πρόλαβε και βγήκε από την συγκεκριμένη αγορά την κατάλληλη ώρα…) πληροφορίες προσπαθώ να δώσω.
    Δεν τίθεται καν θέμα συνεννόησης.

    Εάν δεν γίνονται αυτές οι πληροφορίες αντιληπτές φταίω εγώ – και πάμε παρακάτω.

    Δεν φιλοδοξώ να καταρρίψω τους μύθους που χρόνια τώρα καλλιεργούν τα ΜΜΕ μέσα σε μια κουβέντα σε ένα μπλογκ. Φιλοδοξώ να εξηγήσω κάθε φορά τους λόγους που η «ανάπτυξη» κάποιων κλάδων που γνωρίζω (ας μου επιτραπεί να πω καλά) και της οικονομίας που αφορά στην ραχοκοκαλιά της _δηλαδή στον μικρομεσαίο χώρο_ θα αποτελέσει όνειρο θερινής νυκτός σε λίγο καιρό.
    Και προσπαθώ να το εξηγήσω είτε πολιτικά, είτε οικονομικά με την λίγη πρόσθεση και αφαίρεση που μαθα στο σχολειό(των επαγγελματικών μου δραστηριοτήτων) .

    Και δεν χρειάζεται να επαναλάβω ότι κάθε άποψη είναι καλοδεχούμενη

  21. και αυτό εδώ:

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1874688

    και σ’ ανώτερα, και σ’ άλλα με υγεία και καλά κρασά…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: