Ελεύθερο camping

από kapetanios

Απο το αερικό

Ο ερασιτέχνης ….

κι ο.. …καλλιτέχνης !      😉

photo by αερικό


65 Σχόλια to “Ελεύθερο camping”

  1. Στη φωτό του καλλιτέχνη δεν βλέπω πουθενά τα πανάκια για το παρκέ. Τι, έτσι σ’ αφήνει να μπεις μέσα; Με τα λασπωμένα παπούτσια; Ή μπας και απαγορεύεται αυστηρά η είσοδος;
    Κι αυτό το κοκκινόασπρο σκοινάκι γύρω γύρω είναι αυτό που απωθεί φίδια, σκορπιούς, αράχνες και άλλα… κοινωφελή; Ή μήπως ΚΑΙ ΑΥΤΟ σημαίνει Ξου και Μακριά Όλοι! (σαν την κίτρινη κορδέλα της αστυνομίας στον τόπο του εγκλήματος);
    Πλέγμα γύρω από τα δεντράκια;;;;;
    Βαμμένες κροκάλες γύρω από τα παρτέρια;;;;
    Γλάστρα απά στην κούνια;;;;
    Κι εκείνα τα λουλακιά πράγματα που έχει καρφώσει πάνω στο δύστυχο το πεύκο τι είναι; Ράφια Για τα μπιμπλό;;;
    Η κεραία της τηλεόρασης που είναι; :mrgreen:

    Χμου- δεν ξέρω αν έγινε φανερό, αλλά αν και νοικοκυρά γυναίκα, στην προκειμένη είμαι με τον ερασιτέχνη.
    Αν ήτανε στο free camping να παίρνουμε μαζί και την υστερική νοικοκυρά που κρύβουμε μέα μας, να μένει το βύσσινο

    Sloppy camper foreva… 😈

  2. Μπερνυ

    το κακό είναι ότι κοντά στην υστερική νοικοκυρά λείπει συνήθως και η ελάχιστη νοικοκυροσύνη -γι αυτό και το ελεύθερο κάμπινγκ έχει γίνει συνώνυμο της βρωμιάς 😉
    ( δεν πρέπει να άνοιξες τις φωτο, κοντά στον ερασιτέχνη οι σακούλες και τα φελιζόλ του ψαρέματος κάνουν πάρτι…)

  3. bernardina

    Δε ξερω αν εμενε γυναικα σε καμμια απ τις δυο σκηνες , τις φωτο τις τραβηξα φετος το καλοκαιρι στην Κασσανδρα καπου κοντα στο Κανιστρο. Οι δυο σκηνες απειχαν η μια απ την αλλη 20 μετρα περιπου γι αυτο και μου κανανε εντυπωση σαν συγκριση..:-) Λες και ηταν στημενο σκηνικο..!
    Εγω ελευθερο και μη καμπιγκ εχω κανει δυο φορες στη ζωη μου και δεν προκειται να ξανακανω..τοση αγαπη γι΄αυτον το τροπο διακοπων 🙂

  4. Και αγαπητε Καπιτανο
    οταν μια νοικυρα θελει να κανει διακοπες, μονο δουλειες που της θυμιζουν την καθημερινοτητα δε θελει να κανει! 😉

  5. αγαπητό μου αερικό
    τότε ας φορέσει ποδιά στον άντρα της ή να πάει να κάνει διακοπές σε κανενα 5στερο να τις φέρνουν και τον καηφε στο κρεβάτι 😉
    Εμείς οι φυσιολάτρες τι φταίμε να βλέπουμε το σκατό και το κωλόχαρτο να πηγαίνει σύννεφο κάθε που εξορμούμε από το καλοκαίρι και μετά ε ?

  6. Καπιτανο (σκετο χωρις το αγαπητε)
    Εσεις οι ¨φυσιολατρες¨να παιρνετε το κουβαδακι και να μαζευετε οτι σκουπιδι βρισκετε μπροστα σας αμα θελετε να τηρησετε τον τιτλο επαρκως ! 😉

  7. Κάπτεν μου,

    μια δεκαετία της ζωής μου και βάλε, την πέρασα ως free camper. Λοιπόν, είδα και τη σχιζοφρένεια της «νοικοκυροσύνης» (Σαμοθράκη, να έρχεται οικογένεια βορειοελλαδιτών εν πλήρη συνθέσει, συμπεριλαμβανομένης και της πεθεράς, να ξεχύνεται σαν φουσάτο, να ισοπεδώνει το χώρο σε ακτίνα πενήντα μέτρων γύρω από το επιλεγμένο μεγα-δέντρο και να στήνει αντίγραφο μικροαστικού δυαριού –και το κλου: η πεθερά, αφού σκούπισε και… σφουγγάρισε το αποψιλωμένο/πατημένο χώμα να θρονιάζεται με το βελονάκι στην πτυσσόμενη πολυθρόνα για να παρακολουθήσει… τόλμη και γοητεία στη φορητή τουβου! Και μέχρι εδώ γούστο τους και καπέλο τους. Όταν όμως τα δύο ντόμπερμαν που είχαν μαζί τους ήρθαν και κατούρησαν έξω από το δικό μας τσαρδί και τους κάναμε την ανάλογη παρατήρηση, η απάντηση των «νοικοκυραίων» δεν ήταν έστω μια συγγνώμη για τους τύπους αλλά ένα θρασύτατο νεοελληνικότατο, «ε, τι να κάνουνε τόση ώρα τα ζωντανά μέσα στο αμάξι!» Να κατουρήσουνε τη δική σου κουζίνα ρε νοικοκύρη μπαμπουίνε, ήταν η απάντησή μας -περιττό να πω τι ακολούθησε.

    Επίσης έχω δει τη μπίχλα σε όλο της το μεγαλείο, όπου η φωτό του «ερασιτέχνη» μοιάζει μπροστά της Βερσαλλίες,

    Έχω δει επίσης «ελεύθερα» και «αδέσμευτα» πνεύματα με απύθμενο θράσος και αβυσσαλέα ηλιθιότητα, (πχ. να πλακώνεται ο φρίκουλας με τον μπαρμπούλη που έχει το χωράφι επειδή ο δεύτερος του έκανε παρατήρηση ότι τα καλάμια που έκοψε για να κάνει σκίαστρο χρησιμεύουν στο να προστατεύεται το μποστάνι του και δεν είναι αγριόχορτα. Και η απάντηση του… προχώου αντιεξουσιαστή νέου: άντε ρε κωλόγερε καπιταλιστή, η ιδιοκτησία είναι κλοπή (sic)

    Όπως έχω δει ανθρώπους που σέβονται το χώρο που τους φιλοξενεί και τους ανθρώπους που τους περιβάλλουν, απλούστατα γιατί σέβονται πρωτίστως τον εαυτό τους.

    Το κάμπινγκ κάπτεν μου προσφέρεται για κοινωνικές αναλύσεις, γι’ αυτό ξέφυγα κομματάκι από το θέμα του ποστ. Επανέρχομαι λοιπόν στα της νοικοκυροσύνης με τη γενικής αξίας και διαχρονικής ισχύος παρατήρηση «μέτρον άριστον»…

    ΥΓ. Η αλήθεια είναι ότι άνοιξα μόνο τις φωτό του νοικοκύρη «καλλιτέχνη» για να παρατηρήσω τις λεπτομέρειες της… καλλιτεχνίας του.
    ΥΓ2. Ελπίζω να μην έθιξα κανένα… γνωστό 😉 με τις παρατηρήσεις μου περί του ταλέντου του. Δεν ήταν η πρόθεσή μου, ασφαλώς.

  8. αερικό, δεν φτάνει κοπέλα μου ένα κουβαδάκι-ούτε και δυο!
    όπου πατεί πόδι ελεύθερου κατασκηνωτή χρειάζονται τετραξονικά και 5-6 εργάτες να μαζεύουν για καμιά βδομάδα. Και το πρόβλημα δεν είναι Ελληνικής φύσεως όπως αρέσκονται να υποστηρίζουν κάμποσοι , ο τουρίστας παρουσιάζει την ίδια συμπεριφορά παντού. Απόδειξη, η εικόνα των τόπων που συγκεντρώνονται τα αυτοκινούμενα …

  9. Αερικό μου,
    γράφαμε μαζί τα σχόλιά μας και δε σε πρόλαβα.
    Μαζί σου μπρε (στα περί χαρτάκι/κουβαδάκι εννοώ!)

    Ακόμα και τώρα που δεν κάνουμε πια κάμπινγκ (ας όψεται γκουχ-γκουχ το αυχενικό 😉 ) εξακολουθούμε να παριστάνουμε τους σκουπιδιάρηδες σε θάλασσες και ακτές, μαζεύοντας ό,τι «ξεχνάει» ο νεοελληνικός πολιτισμός πίσω του και ό,τι ξεβράζει το κύμα από την εκδήλωση της στοργής των καπετάν-βρωμιάρηδων προς μεγάλη μητέρα θάλασσα, υπό τα απορημένα όματα επισκεπτών και ντόπιων που συνήθως αδυνατούν να καταλάβουν τι διάλος μπήκε μέσα μας και κοψομεσιαζόμαστε και δεν καθόμαστε να απολαύσουμε κι εμείς τη φύση στολίζοντάς τη με αποτσίγαρα, κουκούτσια, μπουκαλάκια νερού/μπίρας/αναψυκτικών, σερβιέτες, σπασμένες σαγιονάρες και άλλες τέτοιες… εικαστικές παρεμβάσεις.

  10. Καπιτανο
    λιθαρακι λιθαρακι χτιζεται ενα σπιτι λεμε..:-)

  11. bernardina
    Τ΄απωθημενα του μου βγαζει που δεν συμμετεχω σε θαλασσινες και βουνισιες εξορμησεις του ακραια ¨φυσιολατρικου¨τυπου επιβιωσης! 😉
    Κατα τ αλλα μη δει ανθρωπο να πεταει ουτε χαρτακι απο τσιχλα!

  12. Το καλοκαιρι πανω στον Ταυγετο που ειχαμε παει ξεσηκωσε ενα ολοκληρο εκδρομικο πουλμαν, που χε σταματησει διπλα μας, με φασαρια αστα να πανε, γιατι καποιος πεταξε ενα αδειο πλαστικο μπουκαλι απο νερο στην ακρη του δρομου..

  13. και τωρα που αναλογιζομαι τη σκηνη, γιατι ομως Μπερναντινα μου δεν μιλησε κανεις αλλος απ ολο το καφε που ηταν εκει γυρω; (θαταν 5-6 τραπεζακια γεματα με κοσμο..)

  14. Αερικό,

    συνήθως αυτοί που «δεν μιλάνε» είναι αυτοί που: 1)κάνουνε τα ίδια και χειρότερα, οπότε δεν τους παίρνει δια να ομιλήσουν. 2)δεν θέλουν να χαλάσουν τη ζαχαρένια τους (το γνωστό «ωχ μωρ’ αδελφέ, σιγά τώρα, εγώ θα γίνω κακός;») 3)δεν ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ καν ότι έχει γίνει κάτι στραβό που δεν έπρεπε να γίνει. 4)δεν θεωρούν το δημόσιο χώρο δική τους δουλειά -το σπίτι μας να ‘ναι καλά, και έξω απ’ αυτό γαία π(ο)υρί μειχθήτω! 5)ξέρουν ότι έγινε κάτι στραβό αλλά, όπως πάντα, θ’ αφήσουν κάποιον άλλο να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Συμπλήρωσε ό,τι ξέχασα, σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλοι λόγοι.

    Παλιοτερα, που σαν παιδί ήμουνα και πιο τσαμπουκαλεμένη και έτοιμη για τις αντιδράσεις των άλλων, πολύ συχνά τους έλεγα: «σας έπεσε αυτό» και καμιά φορά μάλιστα τους το έδινα στο χέρι. Οι εννιά στους δέκα κοκκίνιζαν, το έπαιρναν και το πετούσαν στο βαρέλι/κάδο/whatever υπήρχε ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ εκεί παραδίπλα. Μόνο έναν ηλίθιο θυμάμαι να μου είπε (για το πουκάλι της μπίρας του) «Α, δεν το ξέχασα, άδειο είναι»! Λες και του έκανα χάρη να του το θυμίσω μπας και ζημιωθεί, ο κρετίνος!

  15. αερικό μου, και γω νομίζω πως έκλεισα ως φρί κάμπιγκ.Δώσαμε δώσαμε.
    Χίλιες φορές πουθενά , παρά στη σκηνή.
    Και ναι χίλιες φορές, και στα πεντάστερα και στον καφέ στο κρεββάτι.
    Όλα είναι θέμα προτεραιότητας.
    φιλιά ααααααααχ κώστα κώστα κώστα!!!!!!!!!!!
    δ

  16. 🙂 μ΄αρεσε το ¨σας επεσε αυτο¨.
    Ευγενικη παρεμβαση απο ευγενικο χαρακτηρα υποθετω.
    Ακου και μια αμεση, επιβλητικη και χωρις δικαιωμα απαντησης παρα μονο με πραξη:¨πανε μαζεψε το μπουκαλι τωρα!! ¨ 🙂

    Απ τους λογους που αναφερεις θεωρω τον 2 και τον 5 επικρατεστερους οσον αφορα τους Ελληνες βεβαια..
    Εχω και κατι φωτο απο ναυτικου τυπου καμπιγκ, εκει να δεις τι πλεει μεσ΄στη θαλασσα στα λιμανια μας ..

  17. μπέρνυ
    μπαααααα, ξέρω κάτι μανάρια που κάνουν τα χειρότερα, και φωνάζουν πρώτοι και δυνατότερα.Δε βρίσκεις άκρη με τις ταξινομήσεις.
    δ

  18. ¨ Δημητρουλα μου γεια σου
    παρτα ολα δικα σου..¨ :-*

  19. απο πενταστερο και πανω λεμε! 🙂

  20. Χλιεδάτες γεναίκες, άααλα!
    Χμου -πεντάστερα, ε; Καλά, του χρόνου θα σας πάω σε κάνα Club Med για να μάθετε, ωρές!

    (το med ΔΕΝ αντιστοιχεί σε mediterranee αλλά σε… medical, 😆 😆 😆

  21. Αν εχειι και med μασαζ πρωι μεσημερι βραδυ ερχομαι! 🙂

  22. «Ευγενικη παρεμβαση απο ευγενικο χαρακτηρα υποθετω.»

    Ευγενικός χαρακτήρας μέχρις αηδίας, ώσπου να πατήσει κανείς το λάθος κουμπάκι. 😉 Τότε… Περί δόκτορος Τζέκυλ και… μίστερος Χάυντ έχεις ακουστά; Ε, κάπως έτσι 😆

  23. Μασάζ; Μασάαζ; ΜΑΣΑΑΑΑΖΖΖΖ;;;;

    Τώρα είπες τη ΣΩΣΤΗ λέξη.

    Και βέβαια πρωί μεσημέρι βράδυ, σαν αντιβίωση (αλλιώς δεν πετυχαίνει!) 😆

    Λοιπόν, πάρ’ τη Δημητρώ και φύγαμε!!!

  24. Μη σκανιάζετε, κοπελλιές , σας τόχω έτοιμο.Σιγά μη το ψάχνουμε την τελευταία στιγμή….
    και ως αντιβίωση,και ως αντιόξινο, και ως αντιφλεγμονώδες, και τα πάντα όλα.
    γιά ρίξτε ένα βλέφαρο στο επόμενο , αχ κώστακώστακώστα……….

    http://www.bluelagoon.com/Images/
    δ

  25. Τι ειναι αυτα που βλεπουν τα ματακια μου;…!
    Φευγουμε κι οι τρεις μαζι οπως ειμαστε!

  26. Καλά, τέτοια ανατροπή σε ποστ δεν έχω ξαναματαδεί. Δες από πού ξεκίνησε και πού κατέληξε 😆 😆 😆
    Aερικό μου, το φανταζόσουν; (Αν και, θα μου πεις, από τη μαντάμ D που λέει κι ο κάπτεν, όλα να τα περιμένει κανείς… 😉 )

    (Count me in, Δημητρώ 😉 )

  27. Αερικό

    Όπως είμαστε ;
    είσαι σίγουρη, ή θα με μαδήσει ο βλάχος;
    αν είναι να περάσω τέτοιους κινδύνους, να τον πάρουμε κι αυτόν και να τον αφήνουμε στο μπλου λαγκουν μέσα στους ατμούς, και να τον ξαναμαζεύομεν μετά τα μασαζζζζζζζζζζζζζ.
    άνοιξέ το όλο το λίνκ και χάζεψε , κι αμα σε κάνει ζάφτι ο καπιτάνος χωρίς να σου τάξει, εμένα να με χέσεις…ααααααααχχαχααχαααα

    Μπέρνυ,
    μετρημένη σ έχω τι νομίζεις .
    Δύο χρόνια το γυροφέρνω , και έχω μείνει με την εντύπωσην πως είναι το καλυτερότερον μου.Διότι την θέλω και την φύσιν μου ως γνωστόν.
    ανατροπή; τι ανατροπή;ποιά ανατροπή;
    :))

  28. Εμμμ γκούχου γκούχου και συγνώμη για την παρέμβαση,
    εγώ θα πάω non/stop θάλασσα- καλές οι στεριανές σκηνές αλλά εάν ντε και καλά πρέπει να την βγάλω από κάτω τους, προτιμώ τις τέντες δωμάτια των φουσκωτών 😉

    υγ
    αμάν με αυτό το μασάζ βρε κορίτσια, ΑΜΑΝ! Έχει γίνει το απόλυτο μαστ!

    Ελάτε μια βόλτα στην θάλασσα κι αν έχουμε κανα καλό 5αρο6αρι όρτσα σας υπόσχομαι ότι όλα τα κόκαλα και οι μύες θα πάνε στην θέση τους (όταν θα αρχίσουμε να κοπανάμε στα κύματα) Θα βγείτε καινουργή λέμεε 😆

  29. κοπέλλες,
    φαντάζεστε μετά τα μαλαγματα και τα πασπατέματα, και τα ανάσκελα στη λαγκουνα με τα ιαματικά,
    μπιρίμπα με τον καφέ και το βόρειον σέλας, απέναντι να μας κρατάει φανάρι;
    όχι πέστε μου , το βλέπετε το κάδρο;
    :))

  30. Δημητρουλα
    Δε βλεπω τη βενταλια που μας κανει αερα..! 😉

    υγ
    (..αφου σου ΄χω πει οτι την εχω σκισει τη γατα..:-)

  31. Δημητρούλι μου,

    το είδα το κάδρο σου σε απόλυτο κοντράστ με του κάπτεν μας από πάνω (που ‘σουνα τόση ώρα ρε αφεντικό και μας έλειψες; :lol:) και η πρώτη μου αναρώτηξη ήτανε, καλά, αυτό το ευλογημένο αγόρι, θαρρεί πως έχει ΕΣΤΩ μία ελπίδα να επικρατήσει η δική του πρόταση; Οποία αυταπάτη, οποία ιλουζιόν!

    Κάπτεν μου, άσε και δεν αντέχω ούτε τη ρεστία, τα βγάζω τα πάντα όλα, το είναι μου, μιλάμε. Τι πεντάρια και εξάρια με λες καλέ μου; Εκείνο που σ’ έγραψα επί παλαιοτέρου (ποστ) για την εμπειρία με τον σκυλοπνίχτη Γαύδο-ΑγιαΓαλήνη (που δεν ήτανε και η μόνη) δε σε ψύλλιασε για το… ποιόν μου;

  32. καπετάνιο μου,
    δεν ξέρω τι απόλυτο του απολύτου έχει γίνει, αλλά αυτό το γυροφέρνουμε ημείς από πάντα.Οπότε όποιος το κάνει γιά να μάστ, να πάρει το κουβαδάκι του και να πάει παραπέρα.Σιγά τώρα μην απαρνηθούμε τα όνειρεμένα μας,(καλά τα πάω κορίτσια;)επειδή μας περιλάβανε με τα μάστ και τα μάστ.
    Ναι ρε, να κοπανιόμαστε και μετά να κάνουμε σεφτέ και κάνα μπρόουτς έτσι γιατί είμαστε ξύπνιοι, και μετά να κάνουμε συλλογή από τα κόκκαλα της ουράς, που θάχουν κατακλύσει την πρύμνη και θα τα ψάχνουμε ο ένας τον΄κώλο του άλλου να δουμε αν ταιριάζουν.
    Δε χρειάζετε , δώσαμε δώσαμε από όρτσες και τώρα θέλουμε να μας πασπατευουνε στα σπά.
    :))
    δ

  33. Παραγούλιασμα, παραγούλιασμα στο Μπλου Λαγκούν!! Δαγκωτό!

  34. Κοπελες ωρα να παω να κανω τσουρεκια! 🙂

    Καπιτανο καλα να περασεις στο ταξιδι που θα πας !! Λυπαμαι αλλα εχουμε διαφορετικο προορισμο, εγω θα παω με τα κοριτσια! 🙂

  35. Τσουρέεκια;

    Πέρνα να σε δώσω και λίγη πετμεζόπιτα που έψησα ψες, ωρέ.

    Και ετοίμαζε βαλιτσάουες για λαγκούνια 😆

    Καλή πετυχεσά!

  36. οκ,
    μπάστα εδώ κοριτσάουες , γιατί μας βλέπω να ανταλλάζουμε και συνταγές.

    (αερικό; του καπετάνιου είπες θα τα κάνεις τσουρέκια;)
    δ

  37. με το συμπάθειον!
    το φυτό είναι εξάρτημα της σκηνής;;;;;
    ένεκα ο ..φράχτης ένα γύρω του
    διότι αν ηταν αξεσουαρ της φυσης ελεύθερον, προς τι ο φράχτης μόλις πλησίασαν οι άνθρωποι;

    ωραίες είναι Αερικό!! :))

  38. Bernardina
    χρονια ειχα να την ακουσω αυτη τη λεξη(πετυχεσα) μου θυμισες τα παιδικα μου χρονια! :-*

    Δημητρουλα μου
    εγω τα κανω μ΄αυτη που λεει στο Ανθος αλλα δε θελω τοσο βουτυρο που χει(200ml στο κιλο το αλευρι)..για πες μου τη δικη σου:-)

    (περιμενω να φουσκωσουν οι πλεξουδες τωρα, θα πιασουμε μεσανυχτα μου φαινεται..)

  39. Ορελια μας
    Νομιζω πως το πλεγμα στα φυτα (δειχνουν να ναι φυτεμενα απο καποιον) το βαλε μαλλον για να τα προστατεψει απ τα πουλια και τα ζωα
    Εφτιαξε την εξοχικη του κατοικια..δειχνει ομως να χει μερακι ο ανθρωπος!

  40. Aερικό,

    αυτή τη λέξη μου την είχε μάθει ένα παλιό φιλαράκι -καλή του ώρα όπου και να ‘ναι- από τη Ροσκά της Ευρυτανίας. Μου είχε δώσει την ευχή όταν έδινα εξετάσεις για κάποιο μάθημα στο πανεπιστήμιο και μου έχει μείνει 😆

    Ενημέρωσέ μας αν πέτυχαν οι… Τερκενλήδες, ε;

  41. Αυτή είναι συζήτηση που σέβεται τη σοβαρότητά της ( το εννοώ και λυπάμαι που δεν είχα το χρόνο να συμμετέχω .)

    Κάπταιν , όταν πλακώνουνε στο καρνάγιο οι τσούπρες , γεμίζει το κατάστημα δροσιά και αρώματα..

  42. Η όλη εικόνα , είναι αποκαλυπτική των προθέσεων. Σε πρώτη ανάγνωση , δημιουργεί συμπεράσματα υπερβολής (είμαι επαγγελματίας κατασκηνοταράς και το διαλαλώ) και σε δεύτερη , υποδηλώνει κατάληψη μέσω της οριοθετήσεως του χώρου με εργαλείο το αντιοφικό σχοινί (με τα αμφίβολα αποτελέσματα) και την α λα δήμος Κορυδαλλού ξεπατικοσούρα της προστασίας των μικρών φυτών.
    Το γεγονός ότι δεν υπάρχουν αντικείμενα της καθημερινότητας εκτεθειμένα , με κάνει να πιστεύω , ότι η όλη εγκατάσταση μένει εκεί για αρκετό χρονικό διάστημα και οι ιδιοκτήτες της πηγαινοέρχονται , μη θέλοντας να χάσουν »το σημείο το καλό» , απ’ άλλους.
    Το πλαστικό ‘’χαλί’’ κάτω από την σκηνή , η ελαφρά κλίση του εδάφους και ο προσανατολισμός της εισόδου , δείχνει εμπειρία προηγουμένων ετών.
    Το επιλεχθέν χρώμα για το μαρκάρισμα στις κοτρόνες , κακή αισθητική και το κάρφωμα ραφιών στον κορμό του στωικού δένδρου , χαζομάρα.
    Γενικά , μια έλλειψη μέτρου είναι εμφανής , εις αντίθεσιν της πλήρους γεωμετρικής συμμετρίας τοποθετήσεως των φερτών αντικειμένων.
    Εάν ο συγκεκριμένος καταληψίας της φύσης , κάθε πρωί έκανε έπαρση της σημαίας και κάθε βράδυ σήμαινε σιωπητήριο με σάλπιγμα , δεν θα με ξένιζε…

  43. Ο «καλλιτέχνης» φαίνεται πολύ έμπειρος και συνειδητοποιημένος κατασκηνωτής.
    Η εικόνα του περιβάλλοντος που έχει δημιουργήσει είναι αντιγραφή ενός οργανωμένου camping σε ελεύθερη έκδοση. Ακόμη όμως και στα οργανωμένα camping αυτός που επιλέγει συνειδητά και είναι ταγμένος σε αυτόν τον τρόπο διακοπών φαίνεται από χιλιόμετρα
    Οι υπόλοιποι είναι πιο χύμα αλλά και αυτοί με την σειρά τους όταν μένουν στον χώρο ακολουθούν τον ίδιον σχεδόν τρόπο (της τάξης, της καθαριότητος ,της φύτευσης διάφορων φυτών κλπ). Πολλοί μάλιστα, εάν η ιδιοκτησία τους το επιτρέψει, επενδύουν και αρκετά χρήματα σε υποδομές (βόθρους κλπ) γεγονός που δείχνει ότι το camping δεν συγκινεί μόνο αυτούς που θέλουν φτηνές διακοπές αλλά και αυτούς που έχουν μια κάποια οικονομική δυνατότητα.

  44. Πάντως, με αυτά και αυτά μου ανοιξατε την όρεξη, για καλοκαιρινές διακοπές.

    Και για να κάνω ρελάνς (και να ζηλέψετε) διαμορφώνω πρόταση προς τους άρρενες που θα περιλαμβάνει έξαλλη και έντονη (νυκτερινή) ζωή, με μια εσάνσ εναλλακτισμού.
    Πρώτος σταθμός οι ορεινές Κορυσχάδες.

    (έχω και μια σύνθεση της παρέας των έξαλλων εκδρομέων στο μυαλό μου, αλλά προς το παρόν κωλύομαι…..) 🙂

  45. η δικιά μου αερικό μας
    είναι λιγο πολύπλοκη, λόγω γιαγιάς μικρασιάτισας.
    Όταν με το καλό έρθει το πάσχα , θα στην στείλω ,καθότι
    εγώ είμαι του σταθερού και του εθιμικού, και δεν φέρνω τη λαμπρη
    φθινοπωριάτικα.
    χε χε χε
    καλημέρα από δω κάτω

    ΠαΠούλης,
    όντως έχασες, διότι άμα ήσουνα καλός
    θα σε παίρναμε και σένα στα λαγκούν.
    Τώρα θα πάρουμε μόνο τον καπετάνιο που θα μας κάνει τον τέταρτο
    στη μπιρίμπα.Μη τον ακούς, έτσι γιά την τιμή των όπλων γκρινιάζει
    τρομάρα μου.
    δ

  46. αθηναίος

    εθνικό συμβούλιο εξάλλων εκδρομέων;
    χμου…
    σπά θάχει;
    🙂
    δ

  47. Δημόσιο λύκειο αρρένων-θηλέων κατάντησε το ποστ!

    ‘Αντε, στην εξαήμερη εσείς θάλασσα κι εμείς στεριά (με λαγκούνια για ποικιλία).
    Μολονότι, Αναγνώστα μου, αν δεν απατώμαι, οι Κορυσχάδες δεν ειναι και τόσο παραθαλάσσιο μέρος, οπότε βλέπω τον καπιτάνο να την κάνει για το άγνωστο με βάρκα την ελπίδα και να σας απαρατάει, χεχε. Και έξαλλη νυχτερινή ζωή; Πού καλέ; Στην παραδοσιακή ταβέρνα Το Διάσελο; 😆

    Κουρίτσα, εμείς ό,τι προείπαμε, ε; 😉 (Δήμητρα, εκεί στην κάτω κάτω φωτο, ακρούλα, έπιασε το μάτι μου και έναν μασέρ με κάτι… πλάτες ναααα :ltwisted:)

    Αpropos, συνταγήν παραδοσιακήν δια τσουρέκιον διαθέτομεν και ημείς. Παραδοτέα άμα τη αιτήσει. Και δια πετμεζόπιταν παρομοίως. Δεν έτυχε, πέτυχε!

  48. 1ον Έχει spa σε (πολύ) κοντινή απόσταση.

    2ον Δεν έχει θάλασσα , αλλά έχει ποτάμια. (το -πως το λένε- κανό καγιάκ είναι λιγότερο κιτσ από το κανώ στη θάλασσα, αν γίνομαι αντιληπτός)

    3ον Τα έξαλλα νιάτα αντιλαμβάνονται την πραγματική νυκτερινή ζωή στα – πώς τα λένε – ριβ πάρτυ, ειδικά όταν κλείνουν μια πλήρη επαφών και εμπειριών ημέρα 😉

  49. όχι μαρή , στην παραδοσιακή ταβέρνα
    «η κυβέρνηση του βουνού»
    σούς καλέ,
    εμείς ρεματικά θα λέμε πως εχωμεν,
    δ

  50. εγώ παραδοσιακά σε ριβ γκός παρακαλώ
    δ

  51. Καλησπερα μας
    και τα καλοσωρισματα μου στο λυκειο αρρενων! 🙂

    Κοπελες μου
    δεν πιστευω να παρασυρθειτε και ν αλλαξετε γνωμη για τα med spa; 😉

  52. είσαι καλά ρε;
    Λαγκούνα και ξερό ψωμί.
    χώρια που έχει και κει ριβ γκος .
    και παραδοσιακιά , και με τις μπουρμπουλήθρες και τα πασπατέματα.
    :))

  53. Ετσι μπραβο! 😉

    (..οσο για τα τσουρεκια, προπονηση για το Πασχα κανω.. 🙂

  54. Τα έξαλλα νιάτα αντιλαμβάνονται την πραγματική νυκτερινή ζωή στα – πώς τα λένε – ριβ πάρτυ,

    Βρε ευλογημένε μου Αναγνώστη, καλά καλά δεν ξέρεις να το γράφεις χρυσό μου παιδί, θες να μας πείσεις ότι θα ξεσαλώνεις σε ρέιβ πάρτι; Μπας και θα παίρνετε και xtc; E AYTO θέλω να το δω οπωσδήποτεεεεε!!! :mrgreen:
    Α, εκτός αν εννοείς ρίβερ πάρτι, λόγω κανό-καγιάκ. Αλλά και το ράφτινγκ πετυχαίνει 😉

  55. αυτό το xtc μοιάζει με το Vg ?

  56. Εξαρτάται τι θες να κάνεις! 😈
    Αν είσαι μέχρι 20-25 μπορεί και να είναι 😆

  57. Καπετάνιε νομίζω ότι τόσο το xtc ,όσο και το Vg , ΚΑΘΩΣ και τα -πως τα λένε- μπλου λαγκούν σε κάνουν να τα βλέπεις όλα μπλε.
    Άρα κάποια σχέση πρέπει να υπάρχει μεταξύ ΤΟΥΣ 😉

    Ρέιβ , Ρήβερ , το θέμα είναι να βράζει το αίμα σου.
    Αλλωστε αυτοί που έχω στο μυαλό μου τέτοιο πρόβλημα δεν δείχνει να έχουμε (αρπάζουμε(μαστε) με το πρώτο)

    Έτσι και αλλιώς , όπως το φαντάζομαι, αξιοπρόσεκτη θα είναι η παρουσία μου σε όλες τις εκδοχές του ρηβ

  58. Γιεα σου ρε Αναγνώστη, έτσι σε θέλω, μη μασάς!
    Άντε, καλά.. ρεβέρ, παλικάρια! (Μετά όμως θέλουμε εντυπώσεις, ε; ;-))

  59. κορίτσια
    νομίζω πως το γκρούπ έχει ήδη πέντε.
    στους 8 πετυχαίνουμε και καλύτερες τιμές.
    :))

  60. Ως κάποιος που κάνει ελεύθερη κατασκήνωση εδω και αρκετά χρόνια να πω πως δεν με εκφράζει ούτε ο ερασιτέχνης αλλά ούτε και ο «καλλιτέχνης». Αυτός όμως που με ενοχλεί περισσότερο είναι ο δεύτερος…ο υποτυπώδης φράχτης που περιβάλλει την «ιδιοκτησία» του μου κάνει πολύ κακή εντύπωση.
    Γιατί, πως να το κάνουμε ρε παιδιά, όταν κάνεις ελεύθερη κατασκήνωση, που σημαίνει ότι στήνεις την σκήνη σου σε κάποιο δημόσιο χώρο, σε κάποιο χώρο που ΔΕΝ σου ανήκει, ε βγάζει λίγο μάτι να το παίζεις και ιδιοκτήτης αυτού του χώρου από πάνω…

    Ο ερασιτέχνης αντίθετα εκφράζει, δυστυχώς, ένα σημαντικό τμήμα ελεύθερο-κατασκηνωτών οι οποίοι δεν διακρίνονται ούτε για τον σεβασμό τους απέναντι στους άλλους κατασκηνωτές αλλά ούτε και για την διάθεση τους να διατηρήσουν καθαρό τον χώρο γύρω από την σκηνή τους.

  61. Δηλαδή ρε Γιάννη θες να πεις ότι δεν θαρθεις στο γκρουπ του αναγνώστη και θα πας με τις τσούπρες?!
    ( βρε ελάτε –τα αγόρια- να πάμε θάλασσα σας λέω ( Νικολή εσένα δεν σε ρωτάω) , θα χουμε απ όλα τα καλά … καπετάνιος speaking 😉 )

  62. Καλά, αλλά το «καράβι» θα το φωνάζουμε «Ζαχαριά», γιατί αυτά τα ρηβ πάρτυ στις Κορυσχάδες μου έχουν μείνει απωθημένο…

  63. Καπταιν και Αναγνώστη,

    🙂 🙂

  64. επιτέλους μια σοβαρή κουβέντα εδώ μέσα.. 8)

  65. ααααααααααααααχαααααχαχα

    και μεις τη λαγκούνα θα τη βαφτίσουμε » Γιαννούλη «,θα πιάνουμε το ανασκελο στην ριβ γκός, όπου και θα αναβαπτιζόμαστε καθημερινώς.
    :)))

Σχολιάστε

