Ταξιδεύοντας με το νου…

από kapetanios

Απο το αερικό

photo by aeriko
15 Σχόλια to “Ταξιδεύοντας με το νου…”

  1. Όνειρα μέσα σε όνειρα.

  2. Πολύ ωραία φωτογραφία. Εαν δεν υπήρχαν και τα γράμματα στο κέντρο θα ήταν τέλεια.

    «Τίποτα στη ζωή δεν είναι το παν! Έχει και παρακάτω…Έχει κι άλλο…Προχώρα, λοιπόν, ξεκόλλα!»

    Ή όπως λέω εγω, γίνε σαν την αντανάκλαση του πουλιού πάνω στα νερά του ποταμού. Φευγαλέος, απροσδιόριστος, πάντα σε κίνηση!

    Κάπταιν, την καλημέρα μου! 🙂

  3. καλημέρα δύστροπε
    και καλώς όρισες και στο καρνάγιο 😉 🙂

  4. Καπιτανο
    Ευχαριστω για τη φιλοξενια και τη διασκευη του stand by me ..:-D

    Στελιο
    «..φευγουν τα ονειρα πετανε
    σαν ταξιδιαρικα πουλια
    που καποιοι τα παραφυλανε,
    πυροβολουν και λυνουν τα σκυλια..» τραγουδα η Πρωτοψαλτη 🙂

    Δυστροπη πραγματικοτητα
    Σαν να συνδεεται το «ονομα» σου με το κειμενο της Παπαδακη:-)
    Μ’ αυτο το «..γίνε σαν την αντανάκλαση του πουλιού πάνω στα νερά του ποταμού..» μου θυμισες εκεινο το παλιο τραγουδακι που λεγε ¨»…ονειρα, πουλια μου ταξιδιαρικα, φυγατε νωρις νωρις η χειμωνια μη σας βρει..» 🙂

    ΥΓ
    Τι να κανω, μ επιασε η τραγουδιστικη μου διαθεση μετα το βιντεακι με τα κινουμενα σχεδια που βαλε ο Καπιτανο 😀

  5. Δυστροπη πραγματικοτητα
    Τη φωτογραφια την εβγαλα το καλοκαιρι πανω στη Μονεμβασια κι ετσι μπορω να στη δωσω ανευ γραμματων αν θελησεις. 😉

  6. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ο νους μου πήρε την κατηφόρα χαμογελώντας, αερικό
    τι όμορφα!
    πολύ όμορφα!
    φιλώ αμφοτέρους λίγο πριν ξεκινήσω -και- πάλι ή μήπως πάλη; :):):)

  7. καλημέρα ποιήτρια μας! 🙂
    πάντως εάν ξεκινήσεις για την Πόλη μην μας ξεχάσεις 😉

  8. Ορελια μου
    Παλη δεν ελεγε κι ο Ταγκορ οτι ειναι η ζωη; ..
    Οταν δεν παλευουμε δεν προχωραμε κι οποιος δεν προχωρα παει προς τα πισω..:-)
    Quinon proficit deficit !

  9. βρε σεις! είμαι σιγουρη πως ήρθα ως εδω κατω χτες προχτες να ξαναδω την φωτογραφία και δεν υπήρχε!!!!
    μάγια κάνετε ή το wp δεν με παιζει; :))
    πχ. που ειναι οι δυο φωτο απο Χαλκιδική ωρέ Αερικό; μια βλέπω στην αρχή!!!

    Καπετανιε, έχω να ανεβω προς τα πανω απο τον Ιουνη του ’09 που όμως πηγα Ξανθη
    λιτότης και οι ..θεοί πείθονται!

  10. ok! ειδατε πως τις ειδα.. τωρα γυρισα για να σας «δωσω» μια δικια μου
    οχι ομορφη σαν τις δικες σας… αλλα διαφορετικη..
    εδω: http://pointing-out.blogspot.com/2010/09/blog-post_27.html

    φιλια εις αμφοτερους

  11. Τι να πω τωρα.. 😳
    εσυ Ορελια μας εισαι ετοιμη για συμμετοχη σε διαγωνισμο φωτογραφιας..
    Υποβαλλω τα σεβη μου στο ταλεντο σας
    και τα φιλια μου κι αν εισαι μακρια
    θα ρθουνε πανω στου αγερα τα φτερα.. :-*

  12. «Τη φωτογραφια την εβγαλα το καλοκαιρι πανω στη Μονεμβασια κι ετσι μπορω να στη δωσω ανευ γραμματων αν θελησεις.»

    Πολύ καλή ιδέα, σε ευχαριστώ Αερικό. 😉

    Κάπταιν δώσε σε παρακαλώ το email μου στο αερικό ώστε να μου στείλει την φωτογραφία.

  13. ΟΚ Γιάννη πες ότι το δωσα κιόλας 😉

    καλησπέρα Ορελία μου

Σχολιάστε

