Περί κινητοποιήσεων αυτοκινητιστών ο λόγος

από kapetanios

Χ. Τσιόκας (γ.γ του υπουργείου Μεταφορών και υποδομών)

«Όταν λες κρατήστε ένα 35%, στην ουσία λες να μείνει κλειστό το επάγγελμα»

Advertisements

13 Σχόλια to “Περί κινητοποιήσεων αυτοκινητιστών ο λόγος”

  1. http://www.antinews.gr/?p=56185&cpage=1#comment-500078

    ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΟΥΜΑΡΤΖΗΣ says:
    04/08/2010 at 12:37

    Όποιος θα δει το λινκ http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1022627 που αναφέρει ο αγαπητός ΑΛΕΞ θα γελάσει με την καρδιά του. Η σύγκριση που κάνει ο κ. Στούπας (ο αρθρογράφος) μεταξύ του ανοίγαμτος του επαγγέλματος του κουρέα στην Κούβα και του ανοίγματος των “”κλειστών”» επαγγελμάτων στην Ελλάδα προσφέρει άφθονο γέλιο αλλό το κακό είναι οτι ο συντάκτης τα γράφει στα σοβαρά (όλο το υπόλοιπο άρθρο απίστευτες κοινοτιπίες – ΄΄οποιος γνωρίζει την οικονομική δημοσιογραφία (και ειδικά το χρηματιστιριακό ρεπορτάζ!!) μάλλον γνωρίζει και την ποιότητα και τον επαγγελματισμό των δημοσιογράφων – όποιος ενθουσιάζεται μ’αυτές τις αναλύσεις σεβαστή η άποψή του αλλά έχει μάλλον βαθειά άγνοια. Ν’ αντιγράψω τον εαυτό μου επαναλαμβάνοντας την άποψη μου επί του θέματος.

    Είναι προφανές ότι ένα σύστημα χορήγησης αδειών που λειτουργεί μ’ ενα εντελως άναρχο, αδιαφανή και παράλογο τρόπο πρέπει ν’αλλάξει. Και εάν υπάρχει τρόπος με τον ελάχιστο βαθμό αδικίας για τους επαγγελματίες και διατήρηση της κοινωνικής γαλήνης. Μερικές σκέψεις που πιστευω να ανταποκρίνονται στους κανόνες της Κοινής Λογικής.
    1) Γνωρίζοντας ότι το κράτος δεν έχει λεφτά να αποζημιώσει κανέναν (και δεν ξέρω πόσο εύκολο και χωρίς ζημία για την οικονομία θα ήταν αυτό γνωρίζοντας τις ελληνικές “μαιμουνιές”)
    το άνοιγμα του επαγγέλματος να γίνει μετά από δέκα χρόνια. Ετσι κάποιος νεος στο επάγγελμα γνωρίζει ότι έχει 10 χρόνια για να μπορέσει να κάνει κάποιον στοιχειώδη προγραμματισμό.
    2) Θα πει κάποιος: “Μα η ανταγωνιστικότητα, η πτώση των τιμώς των καυσίμων λόγο του χαμηλοτερου κομίστρου κλπ”
    Άκουσα σε μία συζήτηση ότι το κοστος μεταφοράς καυσίμου είναι 12 ευρώ ο τόννος (όποιος γνωρίζει ας με διορθώσει παρακαλώ). Ας υποθέσουμε (εκτός πραγματικότητας το ποσοστό) ότι το κερδος είναι 9-10 Ευρω/τον δηλ. 9-10λεπτά/λίτρο. Δεν νομίζω ότι για 9 λεπτά θα καταστραφεί η ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής Οικονομίας. Και εν παση περιπτώσει η τιμή της βενζίνης περιλαμβάνει συνολικους φόρους ανώ τους ΕΝΟΣ (1) ΕΥΡΩ (συπεριλαμβάνεται και ο ΦΠΑ).

    3) Αυτή την στιγμή στην χώρα κυριαρχούν δύο βασικοί παίκτες στο εμποριο καυσίμων (που ταυτοχρόνως είναι και δυιλιστήρια). ΕΛΠΕ – ΛΑΤΣΗΣ (με ΕΚΟ και ΒΡ) – Μοτορ Οιλ (ΑΒΙΝ, Κύκλων και Shell). Όλοι στην χώρα υποτίθεται κάνουν θυσίες. Ας “πιεσθούν” οι εταιρείες ν’αγοράσουν ΤΩΡΑ 100,200,300,500 δεν ξέρω ποσές αδειες και φορτηγα (από τον υπάρχοντα στόλο) έτσι ώστε να καλύπτουν μεγάλο ποσοστό των αναγκών τους με ίδιον στόλο. Και προφανως θα έχουν και κερδος άφου ολοι οι δημοσιογράφοι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το πιο προσοδοφόρο επάγγελμα είναι του μεταφορέα καυσίμων.
    4)Υπάρχει το επιχείρημα ότι πληρώνουμε πρόστιμα στην ΕΕ, τα κλειστά επαγγέλματα, ανταγωνιστικότητα της οικονομίας (ξανά) κλπ.Λοιπόν κατ’αρχή ξεκινάς με διαπραγμάτευση. Δηλ, δεν γίνεται σε μία περίοδο ύφεσης, που η κοινωνική συνοχή και αλληλεγύη είναι απαραίτητη εμείς να προσπαθούμε να διαλύσουμε την χωρα επειδή τον θέλουν κάποιοι γραφειοκράτες (για να συνενοούμεθα όταν μιλάμε περί ΕΕ)!!! Ας επικεντρωθούμε σε θέματα που πληρώνουμε πρόστιμο στην ΕΕ και θα έπρεπε να τα έχουμε λυσει όχι γιατί μας το ζητάνε αλλά γιατί θέλουμε να παραδώσουμε εναν τόπο βιώσιμο στις ερχόμενες γενεές αλλα και γιατί εμείς οι ίδιοι πρέπει να ζούμε με αξιοπρέπεια. ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ!!! ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ, ΤΑ ΤΑΞΙ, ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ, ΦΡΑΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΚΛΠ, “ΕΠΙΛΟΓΗ” ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΙΚΟΣΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΚΑ ΑΛΥΣΙΔΩΝ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΟΤΑΝ ΠΗΔΑΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΘΑΒΟΥΜΕ, ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ, ΔΙΑΛΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ, ΛΑΔΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΒΛΑΣΤΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑ( ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ), ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ) ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ. ΟΤΑΝ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ, ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΥΓΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ)ΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ το τελευταιο που μ’απασχολεί είναι εάν θα έχω 500 ΤΑΞΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΠΛΗΡΩΝΩ 5 ΛΕΠΤΑ/ΛΙΤΡΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΤΑΡΙΦΕΣ, ΝΤΑΛΙΚΕΡΗΔΕΣ, ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ … ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ!!! ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΑΠΟ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ (ΑΣΘΕΝΗΝ ΕΧΩΜΕΝ, ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΤΟΝ ΒΑΛΑΜΕ ΚΛΠ)!!!!!!!! Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν!!!!!! ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ “ΚΛΕΙΣΤΑ” Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ!!!!
    Και μόλις θα… “ανοιξουν” η καλή πολυεθνική θα μετατρέψει τον χώρο σε εργασιακό Παράδεισο και η κρατική μηχανή θα γίνει όπως Γερμανία!!!! Ή μήπως καλύτερα να δοθούν αυτές οι αρμοδιότητες κρατικού ελέγχου και εποπτείας σε ιδιώτες???? ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ (ΡΕΧΑΓΚΕΛ ΤΟΙΜΑΣΟΥ)!!!! ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ!!! ΔΙΟΤΙ Ο ΙΔΩΤΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΛΑΔΩΝΕΤΑΙ (ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ)!!! ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ !!! ΔΙΟΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ (ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΦΟΡΑ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ-ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑ) ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΡΓΑ ή ΓΡΗΓΟΡΑ!! Ουουου βεβαίως…. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο χρηματοικονομικός – τραπεζικοασφαλιστικός κλάδος διεθνώς, οι εταιρείς αξιολόγησης, οι ελεγκτικές – λογιστικές εταιρειες (ο αγαπημένος χώρος ενός εκ των ανθρώπων που ΜΙΛΑΕΙ και ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ο Ελληνας Πρωθυπουργός, ο Τζώρτζης ο Σόρος ρε παιδιά – δείτε συνεντευξη του στους Φακέλους)!!! Προτυπα διαφάνειας, εντιμότητας, ορθής λειτουργίας με γνώμονα πάντα το συμφερον των πολιτών και των καταναλωτών!!!
    ΞΟΔΕΥΟΥΝΕ (ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ) ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ (ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΗΛΑΔΗ) ΕΔΩ ΚΑΙ 18 ΧΡΟΝΙΑ (το 1992 με την πλήρη οικονομικη ενοποιηση της ΕΟΚ το βαζω ως ετος βασης και με την εισροή τεράστιων κονδυλίων – τα έτη 1974-1992 τα χαρίζω στους κυβερνώντες μας ως χρόνια … παιδικών ασθενειών και εφηβείας, ας το πάρει το ποτάμι) ΜΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ!!! ΟΙ ευθύνες του λαού???? Μεγάλες!! Όταν όμως αργά και μεθοδικά δηλήτιριάζεις κάποιον (και ειδικά μέσω της παιδείας και των ΜΜΕ τα τελευτέαια 18 χρόνια) δεν μπορείς να περιμένεις το ΘΑΥΜΑ!!! ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ (ΠΑΣΟΚ – ΝΔ ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, με ελαχιστές εξαιρέσεις συγκεκριμένων βουλευτών) ή γραφικές εως σκληροπυρηνικές και σίγουρα χωρίς όραμα και προτάσεις αντιπολίτευση(ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΣΥΝ, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ πλην εξαιρεσεων συγκεκριμένων βουλευτών)!!!!! Και ίσως το πιο σημαντικό πρόβλημα είναι ν’αναγνωρίσεις ποιους πολιτικούς θα μπορούσες να θεωρήσεις ότι είναι με την πλευρά της Πατρίδας, της αξιοπρέπειας, της δημοκρατίας και διαθέτουν την κοινή λογική – και χωρίς φυσικά να απογοητευτείς απ’αυτούς αργά ή γρήγορα. Το ευχάριστο είναι για τους έχοντες τα μάτια τους ανοιχτά και τον εγκέφαλο σε στοιχειώδη λειτουργία (ακόμα) ότι όλοι αυτοί που είναι απέναντι σ’αυτά που μολις ανέφερα (δημοκρατία, αξιοπρέπεια, πατρίδα, κοινή λογική) ξεχωρίζουν ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ!!!!

  2. Με κάθε επί μέρους θέμα που ανοίγει σε αυτό που παρ’ ημίν θεάται ως «δημόσιος διάλογος», η «βάση διαβούλευσης»,
    είτε για την Παιδεία θα πρόκειται, είτε για την ενέργεια, είτε για τις μεταφορές, είτε για το πώς επιδρά πχ. η συνεχής χρήση αεροζόλ στον όλο και πιο πεσμένο ερωτισμό της περιαστικής κουνέλας,
    τα σεντόνια που «πέφτουν βροχή»,
    είτε στην μπλογκόσφαιρα
    είτε και σε πιο παραδοσιακές εκδοχές μέντια, έχουν μια και μόνη πάγια μορφή:

    -Μια γρήγορη γενικόλογη απολύτως αστήρικτη τοποθέτηση που να αφορά «γενικώς» & «κατά κάποιο τρόπο» (συνήθως πολύ μακρινό ή εξεζητημένο) το θέμα, στη συνέχεια

    -πέντ΄έξι νουμεράκια απ’ όπου λάχει, που επιστρατεύονται τα φουκαριάρικα και παριστάνουν (ελλείψει άλλων) την «τεκμηρίωση» και τη βάση που «νομιμοποιεί» και προσδίδει αξιοπιστία & εμβρίθεια σε σχόλιο & σχολιαστή, και τέλος

    -το κυρίως μέρος, με ένα μόνιμο σεντόνι εθνικού μαζοχιστικού αυτο-οικτιρμού, που καταλήγει σε μια διπολική αντίληψη της κοινωνίας μας, κατά την οποία:
    * ο σχολιάζων, οι δικοί του, και πιθανώς και τινες ομόδοξοι ή ομοφρονούντες παριστάνουν τους «καλούς», που δεν τους επιτρέπει «η κοινωνία η άτιμη» να κάνουν τη χώρα Παράδεισο σε 24 ώρες, ενώ
    *όλοι οι υπόλοιποι, χύμα & τσουβαλάτοι, είναι απαξάπαντες, «οι κακοί», οι «απέναντι»!

    Θα πρότεινα λοιπόν στους ρέκτες που σκοπεύουν να ασχοληθούν με το θέμα «δημόσιες μεταφορές», να προσθέσουν στις λιγότερο ή περισσότερο φιλόδοξες αναλυτικές τους εκκινήσεις,
    κάτι που κατά βάση εξηγεί και την υπερβολική καταγωγική στρέβλωση του τομέα, πέρα από τα συνήθη, τα τρέχοντα οικονομικά ή κοινωνικά κριτήρια:

    «Το κράτος που στήθηκε μετά τη στρατιωτική επικράτηση της δεξιάς στον Εμφύλιο, δεν μπορούσε να «τεντώσει» τη σκληρή καταστολή πέραν κάποιου ορίου που προσδιόριζαν οι ψυχροπολεμικές ανάγκες & τα στάνταρτς του νέου αφεντικού, που φαληρίσαντος του πρώτου, ανέλαβε «δόξη & τιμή» το μαγαζί.
    Έτσι λοιπόν, πρόκυψε η ανάγκη υπερ-εντεταμένης πρόληψης., που με τη σειρά της απαιτούσε μια ποιότητα ΕΠΙΒΛΕΨΗς – ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ & ΕΛΕΓΧΟΥ, πέρα από τα μέχρι τότε γνωστά.
    Για το λόγο αυτό λοιπόν, επελέγη ο τομέας των μεταφορών, σαν σκληρός βραχίονας πανελλαδικής επίβλεψης και παρακολούθησης.
    Αφού η διαδικασία να προσδιορίζει το ίδιο το κράτος τα κριτήρια αδεοδοτήσεων, και όπου χρειάζεται να τα παραβιάζει κιόλας, διαμόρφωνε για τη δεξιά την ευκαιρία να ξαναστηθεί ο τομέας των μεταφορών απ την αρχή κατά τις δικές της ορέξεις.

    Για μεν τις αστικές περιοχές, λοιπόν, ο έλεγχος και η παρακολούθηση διεκπεραιωνόταν με τις άδειες ταξί (με εφεδρικό στρατό τους αλήστου μνήμης «πειρατές» για την πολύ βρώμικη δουλειά),
    ενώ για την επαρχία και τις εντός χώρας μετακινήσεις, την ίδια δουλειά έφερναν σε πέρας οι «δημόσιες μεταφορές»
    Προσθέστε το όργιο πρόσθεσης αδειών μέχρι το τέλος των 80ς από όποιον καινούργιο ερχόταν να ασκήσει διακυβέρνηση, και…εδώ είμαστε, φτάσατε ήδη στον ιδιωτικό στρατό του (ειλικρινώς συμπαθέστατου) κ. Τζωρτζάτου!

  3. Η αιτιολογική έκθεση και το σχέδιο νόμου

    http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/METAFORES.pdf

    Το αίτημα των αυτοκινητιστών στον ορισμό μιας ελάχιστης αξίας της ΑΔΧ μετά το τέλος της περιόδου προσαρμογής κρίνεται απολύτως δίκαιο ειδικά στις περιπτώσεις που η ΑΔΧ αγοράστηκε και δεν χαρίστηκε. Ας μην ξεχνά η πολιτεία τις διαχρονικές της ευθύνες στην εκτόξευση της τιμής της άδειας ===> η ίδια ήταν αυτή που κλείδωσε το συγκεκριμένο επάγγελμα και όχι οι κάτοχοι. Η μεταρρύθμιση δεν πρέπει να δημιουργεί προϋποθέσεις δημιουργίας μονοπωλίων και καρτέλ

  4. Βαγγέλη
    στο θέμα της απελευθέρωσης των μεταφορών είχαμε και το καλοκαίρι κοντραριστεί. Και τότε η άποψη μου ήταν ότι η κυβέρνηση προσεγγίζει το θέμα επιπόλαια και από πολιτικής αλλά και οικονομικής άποψης. Βιάζεται πολύ να κλείσει ένα θέμα το οποίο μόνο απλό δεν είναι και μόνο με αποφασίζουμε και διατάζουμε δεν λύνεται. Εάν επιμείνει στην λήξη του διαλόγου και στην επιβολή της μεταρρύθμισης με την βία τότε θα θερίσει θύελλες σε μια δύσκολη χρονικά περίοδο για όλους μας. Αυτός που δεν έχει να χάσει τίποτε δεν φοβάται και τίποτε

    Ο Ρέππας καλά θα κάνει να αφήσει το μπλαζέ και απόλυτο ύφος στην άκρη. Ούτως ή άλλως εξέφραζε από παλαιόθεν ότι χειρότερο έχει αναδείξει το βαθύ ΠΑΣΟΚ και η υπουργοποίηση του δεν είναι η κολυμβήθρα του Σιλωάμ-μερικοί από εμάς και μνήμη έχουμε και κρίση

    *

    Στέλιο
    την «ανάλυση» του Στούπα την είχα διαβάσει κι εγώ. Αυτό το παιδί είναι ικανό για το καλύτερο και για το χειρότερο 🙂
    Κατά τα άλλα το σχόλιο που παρέθεσες με βρίσκει σε πολλά του σημεία σύμφωνο

  5. @Kάπταιν μου, καλησπέρα.
    Είναι 100% γεγονός πως τα πράγματα γίνονται βιαστικά και τσαπατσούλικα.
    Χοντροδουλειές του επείγοντος και της νύχτας καμώματα, που τα βλέπει η μέρα και γελά. Όντως!
    Αν όμως σκεφτείς ότι ακόμα και υπό το βάρος της πανθομολογούμενης σημερινής αναγκαιότητας για μια μορφή απελευθέρωσης και με την κοινή γνώμη 88% αναφανδόν εναντίον τους, η αλητεία του κλάδου κάνει αυτά που κάνει, τότε, λυπάμαι, αλλά ναι!

    Η μόνη επιλογή που απομένει για να φύγει ο χώρος από τη μαφιόζικη ηγεσία των τραμπούκων που σήμερα τον κυβερνά
    (με τον τρόπο που τον κυβερνά, με τους από πολλά χρόνια εκβιασμούς ακόμα και σε προσωπικό επίπεδο που ξέρει το πανελλήνιο, αλλά δεν βρέθηκε ένας αποφασισμένος με ούμπαλα κι ένας εισαγγελέας με τσαγανό)
    και να μπει έστω και λίγο φρέσκο αεράκι σύγχρονης γνώσης & προσφοράς στελεχών διακεκριμένων στον επαγγελματικό τους χώρο, τότε όσο γρηγορότερα, τόσο καλύτερα.
    Και μη, παρακαλώ, μου μιλήσει κανείς για διάλογο με τις συγκεκριμένες μούρες. Μόνο διάλογος δε γίνεται μ αυτούς.

    Να κλείσει το θέμα νομοθετικά, ακόμα και χθες αν ήταν δυνατό, και ύστερα ας τραβηχτεί το αληταριό με τις περιουσίες τις μεγάλες (μέχρι το 97 ήμουν αυτοκινητιστής και σύμβουλος διοίκησης σε ΚΤΕΛ παλιότερα, άσε και μας λοιπόν και μας , να ξέρουμε κάτι παραπάνω από τις μαλακίοσοφίες των μπλογκάκηδων)
    να καθαρίσει.
    Κι αν χάσουν απ τα γλυκά τους τα χεράκια το όργανο με το οποίο εκβιάζουν για δεκαετίες το κράτος, να δούμε τότε πόσοι απ αυτούς θα καθαρίσουν με πόσα χρονάκια στενή, με όλο τον ποινικό κώδικα (τις παραβιάσεις του δηλαδή τις κακουργηματικές) που τους περιμένει.

    Διότι δε γίνεται κάπταιν μου, να λέμε για ανταγωνιστικότητα, να επιμένουμε ότι η απώλειά της ΔΕΝ οφείλεται στο μισθολογικό κόστος υπηρεσιών & προϊόντων, και μετά να επιμένουμε, πως ΟΥΤΕ στο απαράδεκτα υψηλό χιλιομετρικό & κατά μονάδα κόστος των μεταφορών οφείλεται…
    Δηλαδή κάπου δεν πρέπει να οφείλεται;
    Εκτός κι αν εδώ ΚΑΙ υπεύθυνος είναι ο κρίνος που ΔΕΝ μύρισε η παναγίτσα…

  6. Όσο για το «κόστος» των αδειών,

    (οι «χαρισμένες», έχουνε -λέει- και συστήματα με αυτοφερόμρνο κόκκινο φωτάκι, σαν το μπλε των περιπολικών, ενώ οι «αγορασμένες», κυκλοφορούν χωρίς καθόλου φώτα, οπότε τις γράφουν και οι τροχαίοι…Να πούμε και καμιά μαλακία να σκάσει το χειλάκι μας!…)

    δηλαδή για τον επί δεκαετίες εγκληματικό συμβιβασμό να ανέχεται το κράτος μπροστά στα μάτια του λαθρεμπόριο (διότι περί αυτού πρόκειται) για ένα κουρελόχαρτο το οποίο στην ουσία είναι «αποδεικτικό έκδοσης παραβόλου του δημοσίου» και να κάνει χάπατις σε πράξεις δισεκατομμυρίων, ας τα καλύερα μην πούμε περισσότερα και χαλαστούνε μερικοί Κυριακάτικα..

    Άλλωστε δεν είναι καν εκεί το θέμα.
    Καμιά σχέση, που λένε….

    Να ρωτήσω και κάτι τελευταίο.
    Άμα δηλαδή εμένα με πιάσουνε κώτσο και μου πουλήσουνε κατιμά, θα τρέχω εγώ μετά στο κράτος να φωνάζω
    «Κυρία, κυρία, με ηπάτησαν!»,
    και να ζητάω αποζημίωση;
    Κι’ αν μου απαντήσουνε «ας πρόσεχες!», αυτοί θα φταίνε;
    Έλα όμως, που δεν κάνουν ούτε καν αυτό!

  7. ¨εχει υπολογιστεί ποιά επίδραση θα έχει στην ανταγωνιστικότητα ( τιμές – ποιότητα υπηρεσιών )ι η περίφημη αυτή απελευθέρωση των αγορών.;;;;

    Αν πχ ένας μεταφορέας καυσίμων παίρνει 10 ευρώ το τόνο για να μεταφέρει 40 τόννους εισπράττει 400 ευρά στο αγώγι . Τι περιθώρια κέρδους αν βγάλουμε καύσιμα , οδηγό , αναλώσιμα , σταθερά επιμερισμένα κόστη , ζημίες , φόρους απόσβεση κεφαλαίου έχει τελικά ο μεταφορέας ;;
    Και πόσο μπορεί να συμπιεστεί η τιμή στην «ελεύθερη» αγορά που προπαγανδίζεται ή πόσο μπορεί να συμπιεστεί το κόστος αυτής της υπηρεσίας αναρωτιέμαι.

    Επειδή συμπίεση κόστους επιτυγχάνεται μόνο όταν στη παραγωγή ενός αγαθού βρίσκουμε το άριστο μέγεθος , που σπανίως είναι η ατομική επιχείρηση , αναρωτιέμαι αν έχουν άδικο κάποιοι που θεωρούν ότι στόχος είναι η συγκέντρωση , συσσώρευση και η συμπίεση του κόστους , ενώ παράλληλα ο ανταγωνισμός θα μείνει στα αζήτητα με αποτέλεσμα οι τιμές της υπηρεσίας να μην αλλάξουν σημαντικά.

    Είναι δηλαδή αυτή η εκδοχή αποκλεισμένη εκ προοιμίου , ή επειδή τυχαίνει να ζούμε σε ΑΥΤΗ τη χώρα , μας παρέχεται ίσως ( εν τη μεγαλοθυμία ενός δημοκρατικού καθεστώτος ) η δυνατότης να μην την αποκλείσουμε ;;;;

  8. Ρε συ @παπς, καλέ μου, μη γενικολογούμε για να σώσουμε αυτά που δεν σώζονται.
    Δεν σούχει δλδ τύχει εσένα (αν όχι, θα είσαι ο μόνος!) να βρεθείς μπροστά σε ΠΟΛΛΕΣ περιπτώσεις, όπου έμποροι-λιανικοί διαθέτες, οδηγούνται σε επιλογές εισαγωγών με την αυτή FOB τιμή σε προϊόντα εσωτερικού, επειδή συμβαίνει πάμπολλες φορές το κόστος μεταφοράς εσωτερικού, όχι απλά να είναι ανώτερο, αλλά ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ από το κόστος μεταφοράς του ίδιου προϊόντος απ έξω (με τριπλάσια πχ στην καλύτερη χιλιόμετρα;).

    Μη λέμε κι ότι θέμε δηλαδή.
    Κι απ την άλλη, πού ακριβώς και από πότε σε ενοχλεί η ανάδειξη του βέλτιστου μεγέθους στο επιχειρείν;
    Η συγκέντρωση πάπς, με τα γράμματα που έμαθα εγώ τουλάχιστο, ΠΟΤΕ δεν καταργεί εξ ορισμού τον ανταγωνισμό.
    Για να το κάνει, πρέπει πρώτα να υπερβεί κάποια θεσμικά κράσπεδα που τον προστετεύουν (τον ανταγωνισμό).

    Αν όμως άλλαξε απ τα νιάτα μου τόσο πολύ η διδακτέα ύλη, κι έμαθα τόσο τζάμπα γράμματα, ευχαρίστως να ξανακαθίσω στα θρανία..

  9. τα κράσπεδα γλυστράνε άμα τα σφουγγαρίζεις συνέχεια Βαγγο μου….

  10. Βαγγέλη να μου επιτρέψεις να συμφωνήσω απόλυτα με τον παπούλη

    Και δεν συμφωνώ γενικολογώντας. Γνωρίζω ΚΑΙ πρόσωπα ΚΑΙ πράγματα στον κλάδο των αυτοκινητιστών και σε διαβεβαιώνω ότι η μόνη επιλογή που εγγυάται την παραμονή των μαφιόζων και των τραμπούκων στον χώρο είναι αυτή που επέλεξε η κυβέρνηση.
    Επίσης σε πληροφορώ ότι αυτοί ακριβώς οι αλήτες και οι μεγαλομαφιόζοι έσπρωξαν όλες τις άδειες που είχαν στην αγορά εδω και 3-4 χρόνια γιατί ΗΞΕΡΑΝ τι θα συμβεί (και δεν θέλω ΚΑΜΙΑ αντίρρηση σε αυτό που σου λέω κι ας ήσουν το 97 αυτοκινητιστής και σύμβουλος)
    Ποιος ήταν αυτός βρε ανυποψίαστε Καργούδη που δήθεν μου τάχαμου εκβίαζε την πολιτεία, σε ποιόν τα λες αυτά ?!
    Η ίδια η πολιτεία συντηρούσε αυτήν την στρεβλή κατάσταση για ίδιον όφελος σπρώχνοντας όλους αυτούς που ήθελαν να δραστηριοποιηθούν στον χώρο στην αγκαλιά όλων αυτών που περιμένουν σήμερα πως και πως την «απελευθέρωση»
    Και έρχεται σήμερα η ίδια η πολιτεία(κι όταν λέω η ίδια κυριολεκτώ…) να καταστρέψει ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ δίνοντας τους την χαριστική βολή ανυποψίαστε Καργούδη.

    Τις προάλλες απευθύνθηκα στο Μακεδονίας Θράκης και στην Νομαρχία Χαλκιδικής ζητώντας να μου χορηγήσουν μια άδεια εγκατάστασης ιχθυοκαλλιέργειας (ο φάκελος μου ήταν 100% πλήρης ) Με έστειλαν ευγενικά στο διάολο υπενθυμίζοντας μου ότι το επάγγελμα (που τελείως συμπτωματικά αφορά και τον Γερουλάνο) είναι κλειστό και θα συνεχίσει έτσι για καιρό. Υπάρχουν βέβαια άδειες που πωλούνται με είπαν…
    Πας ένα στοίχημα ότι αυτοί που κλείδωσαν το επάγγελμα πριν από χρόνια είναι οι ίδιοι που ευαγγελίζονται σήμερα την απελευθέρωση των υπολοίπων επαγγελμάτων? (μην το πας γιατί θα το χάσεις )

  11. Παπούλη

    είδες πως γλίστρησαν απ τα κράσπεδα όταν οι πρατηριούχοι ζήτησαν να μπει πλαφόν ΚΑΙ στις εταιρίες εμπορίας? Τότε έξαφνα θυμήθηκαν την ελεύθερη αγορά…

  12. Ο ΚΛΕΨΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝΤΟΣ.

    Στο κύκλωμα καυσίμου , άπαντες , κλέβουν ασύστολα και από χρόνια.
    Ο ΟΠΕΚ , διότι έχει συσταθεί , μόνο και μόνο για να κρατά τις τιμές εκεί που αυτός χρειάζεται , μέσω της αύξησης και της μείωσης της παραγωγής του αναλόγως.
    Τα πολιτικά κόμματα , μέσω της μη αναπτύξεως των ΜΜΜ , διότι οι αυτοκινητάδες στην Ελλάδα , είναι οι μεγαλύτεροι χρηματοδότες τους.
    Τα διυλιστήρια κλέβουν , παράγοντας ποιότητες κατώτερες των υποσχόμενων κ,ά.
    Το κράτος κλέβει , μη προσαρμόζοντας τις τιμές στην Ελληνική αγορά κατά την κάθοδό τους στις διεθνείς αγορές και δείχνοντας υπερβολικό ζήλο στην άμεση προσαρμογή τους , κατά την άνοδο.(αλλά και με τους ληστρικούς φόρους του ανά λίτρο) κ,ά.
    Οι εταιρείες πετρελαιοειδών κλέβουν , με τα απίστευτα ποσοστά τους , τον τρόπο παραλαβής / παράδοσης του καυσίμου (χρονικά) , την προσπάθειά τους να καθετοποιηθούν στην αγορά (άρα να την χειρισθούν ολοκληρωτικά) κ,ά , για να μην αρχίσω να γράφω για την μετατροπή των μεταχειρισμένων ελαίων σε νέα , μέσω αμφιβόλου επεξεργασίας , ξανά και ξανά κ,ά.
    Τα πρατήρια υγρών καυσίμων , με τους ηλεκτρονικούς τρόπους αύξησης της παραλαμβανόμενης από τον καταναλωτή ποσότητας , την αύξηση του όγκου μέσω χημικών παρασκευασμάτων , την πώληση απλής για σούπερ κ,ά.
    Οι οδηγοί βυτίων , μέσω της παρακράτησης ποσοτήτων και την διάθεσή τους ιδιωτικά , την αύξηση του όγκου μέσω χημικών παρασκευασμάτων κ,ά.
    Σε αυτό το κύκλωμα των καθ΄ έξιν απατεώνων , ο απλός πολίτης είναι συνένοχος , διότι με την συνεχιζόμενη κατανάλωση , δίδει το μήνυμα ότι :
    Γκολ οι κατεργαραίοι ?
    Σέντρα εγώ.
    Άσε , που εάν βρει στην πιάτσα κάποια ευκαιρία ΄΄μαύρου΄΄ καυσίμου , δεν θα το σκεφτεί καν.
    Κουλουβάχατα λοιπόν και φασκελοκουκούλωστα , η εξεταζομένη υπόθεση , αγαπητοί μου…

  13. καλησπέρα Αβρόχοις ,
    ρίξε και μια ματιά στο παρακάτω για να αντιληφτείς και να αντιληφθούμε ΟΛΟΙ πως λειτουργεί η πολιτεία που υποτίθεται ότι μας προστατεύει από τους αλήτες , τα καρτέλ και πως νοεί την ελεύθερη αγορά και τον υγιή ανταγωνισμό . Είναι εκτός θέματος βέβαια αλλά μια και το φερε η κουβέντα

    *
    http://www.stopcartel.info/2010/09/15/

    «…Στην πράξη δηλαδή, αντί τα συναρμόδια υπουργεία να εφαρμόζουν το νόμο για να προστατεύσουν τον καταναλωτή από τις.. αχαλίνωτες διαθέσεις αφαίμαξης που δείχνει το κύκλωμα των καυσίμων, καταλήγουν να προστατεύουν τα κέρδη των δύο ισχυρότερων κρίκων της αλυσίδας (διυλιστήρια, εταιρείες εμπορίας) και να εξαφανίζουν τα κέρδη του ασθενέστερου, δηλαδή των βενζινοπωλών!

    Πώς κατέληξαν τρεις υπουργοί να παραβιάζουν το νόμο που επικαλούνται για να εκδώσουν μια υπουργική απόφαση; Κατά παγκόσμια πρωτοτυπία, φαίνεται ότι ανέγνωσαν επιλεκτικά το νόμο 3054/2002, ο οποίος στο άρθρο 20 ορίζει επακριβώς τη μεθοδολογία επιβολής του πλαφόν:

    1. Ο νόμος αναφέρει, ότι «με κοινή υπουργική απόφαση επιτρέπεται (..) εξαιτίας της αδικαιολόγητης, κατά τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού και κατά τις ειδικές συνθήκες της διεθνούς και εγχώριας αγοράς πετρελαιοειδών, διαμόρφωσης των τιμών των πετρελαιοειδών προϊόντων, να επιβληθούν γενικά ή τοπικά ανώτατες τιμές πώλησης στον καταναλωτή (Α.Τ.Κ) για όλα ή ορισμένα από τα πετρελαιοειδή προϊόντα». Αυτό το σημείο του νόμου ορθά αναγνώσθηκε από τους τρεις υπουργούς..

    2. Ακολούθως, όμως, στην παράγραφο 3 του άρθρου 20, ορίζεται ότι «για τον καθορισμό των ανώτατων τιμών πώλησης (..) λαμβάνονται υπόψη οι συνθήκες της διεθνούς και εγχώριας αγοράς και ιδίως α. η μεσοσταθμική λιανική τιμή πώλησης των προϊόντων αυτών στα πρατήρια του λεκανοπεδίου Αττικής ή και σε άλλες περιοχές της χώρας όπου αναπτύσσεται ικανοποιητικά ο ανταγωνισμός, β. τα περιθώρια κέρδους των διυλιστηρίων, των εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών και των πρατηριούχων,γ. το διαφορικό κόστος μεταφοράς στις διάφορες περιοχές της χώρας και το πρόσθετο κόστος τροφοδοσίας ορισμένων περιοχών στις οποίες επικρατούν για γεωγραφικούς ή συγκοινωνιακούς λόγους ειδικές συνθήκες,δ. η φορολογική επιβάρυνση των πετρελαιοειδών προϊόντων, ε. άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τις τιμές στη διεθνή ή την εγχώρια αγορά».

    3. Ακόμη πιο σαφής γίνεται η πρόθεση του νομοθέτη να επιβληθεί σε ΟΛΑ τα στάδια διακίνησης το πλαφόν, από μια ματιά στην παράγραφο 4 του νόμου: «Με την απόφαση για τον καθορισμό ανώτατης τιμής καταναλωτή καθορίζονται ειδικότερα: α. η εργοστασιακή (ex factory) τιμή των πετρελαιοειδών προϊόντων και τα στοιχεία επί τη βάσει των οποίων αυτή διαμορφώνεται από τα εγχώρια διυλιστήρια. (..) β. τα ανώτατα περιθώρια κέρδους των εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών και των πρατηριούχων, γ. διαφορικό κόστος μεταφοράς στις διάφορες περιοχές της χώρας και το τυχόν πρόσφατο κόστος τροφοδοσίας περιοχών σης οποίες ισχύουν ειδικές γεωγραφικές ή συγκοινωνιακές συνθήκες.

    Με απλά λόγια, η πράξη επιβολής πλαφόν στις τιμές των καυσίμων πρέπει, σύμφωνα με το νόμο, να καλύπτει όλα τα στάδια της διακίνησης, δηλαδή να καθορίζονται κεντρικά οι τιμές και τα κόστη στα διυλιστήρια, τις εταιρείες εμπορίας, τους πρατηριούχους, ακόμη και στους ιδιοκτήτες βυτιοφόρων.

    Σε χθεσινή συζήτηση σε βραδινό δελτίο ειδήσεων (στο Mega), ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Εμπορίου (και νομικός), κ. Ντίνος Ρόβλιας, ανέλαβε να εξηγήσει τα ανεξήγητα, όταν του υποδείχθηκε από εκπρόσωπο των βενζινοπωλών ότι είναι παράνομος ο τρόπος επιβολής του πλαφόν. «Διαπιστώσαμε ότι το πρόβλημα εντοπιζόταν στα πρατήρια και επιβάλλαμε την ανώτατη τιμή στα πρατήρια», δήλωσε ο νομομαθής υφυπουργός»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: