Το όνομα μου είναι Συνδικαλιστής, Έλληνας Συνδικαλιστής

από kapetanios

Αναζητείται απο Έλληνα συνδικαλιστή  στον οικοδομικό κλάδο( 25 χρόνια, 24ωρης απασχόλησης),  βιτριολιστής, αθλητικός , αποφασιστικός και  εχέμυθος   για 2ωρη εργασία με εγγυημένο δια βίου εισόδημα .

Αμοιβή:

  1. 10% , καταβληθέν σε μετρητά, επι της αντικειμενικής αξίας της  οικίας  των 350m2 στην περιοχή του Πανοράματος  που θα αγοραστεί απ τον ΟΕΚ και θα παραχωρηθεί κατ εξαίρεσιν  ΟΛΩΝ των διαδικασιών σε με,  για τις ανάγκες της οικογενείας μου ( 5 άτομα)
  2. 10% από τα έσοδα που θα προκύψουν σε έργα καλλιτεχνών τα οποία θα ανέβουν σε ένδειξη συμπαράστασης  μου σε  προθεσμιακές καταθέσεις με εγγυημένο ετήσιο επιτόκιο 7,5 %
  3. 5% από τα έσοδα που θα προκύψουν απ τους δεκάδες τραπεζικούς λογαριασμούς που θα ανοιχτούν στο όνομα μου από κάθε λογής «ευαίσθητους συνανθρώπους» και συμπαραστατούντα πολιτικά κόμματα.
  4. 5% των μισθών που θα κατατίθενται στον προσωπικό μου λογαριασμό απ την εγγυημένη εκλογή μου σαν ευρωβουλευτής ( παρακαλούνται τα κόμματα όπως αποστείλουν εγγράφως τις όποιες προτάσεις τους το συντομότερο δυνατόν  ίνα εξεταστούν  με σκοπό την έγκαιρη απόφαση μου για την συμμετοχή στους εκλογικούς καταλόγους των, μέσα στις προβλεπόμενες από τον νόμο ημερομηνίες)

Πληροφορίες ενταύθα
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_19/05/2009_315194
Κάθε ομοιότητα με φυσικά πρόσωπα και καταστάσεις  είναι τελείως συμπτωματική

ΥΓ.
Σύμφωνα με επίσημες ….  αλλά ανεπιβεβαίωτες πηγές , μετά και τις τελευταίες εξελίξεις στην υπόθεση Κ Κούνεβα , η ίδια με δηλώσεις της στα Βουλγαρικά ΜΜΕ ξεκαθάρισε ότι δεν θα δεχτεί σε καμιά περίπτωση να γίνει αντικείμενο πολιτικής και οικονομικής εκμετάλλευσης η υπόθεση της. «Η θέση μου, δήλωσε, παραμένει η ίδια  και αμετάκλητη όσες προσπάθειες κι αν κάνει η κυβέρνηση να καλύψει τις ευθύνες της  απέναντι στο έγκλημα που συντελείται εναντίον των εργαζόμενων καθαρισμού .
Εργαζομένων με τους οποίους μαζί ξεκίνησα και μαζί θα συνεχίσω να παλεύω δίνοντας και την τελευταία ικμάδα των δυνάμεων μου μέχρι την τελική δικαίωση που θα αφορά όλους μας! Έχοντας λοιπόν αυτό υπόψη, συνέχισε, προτείνω στην Ελληνική κυβέρνηση , το οίκημα που σκόπευε να αγοράσει για λογαριασμό μου να δοθεί για τις ανάγκες του συνδικαλιστικού κινήματος στο σύνολο του και να ονομαστεί «Το σπίτι του βασανιζομένου εργαζόμενου» .
Ένα συνδικαλιστικό κίνημα του οποίου δεν λείπουν οι «ήρωες» , ούτε βεβαίως και τους έχει  ανάγκη, για να διεκδικήσει τα δίκαια των εργαζομένων!
Συνάδελφοι, μην σταματάτε, είμαι μαζί σας «
ήταν η τελευταία αλλά χαρακτηριστική δήλωση της η οποία δείχνει με τον καλύτερο τρόπο  την απ εδω και πέρα στάση της απέναντι στις όποιες πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις.

Φήμες που φέρνουν την μητέρα της να μονολογεί , μετά και τις δηλώσεις της κόρης της, «έλεος ρε κόρη μου , συνδικαλιστές είμαστε , μαλάκες δεν είμαστε λέμεεεε!» κρίνονται από το σύνολο του οικογενειακού της περιβάλλοντος  ως ανυπόστατες που στόχο έχουν να μειώσουν την ίδια και τον αγώνα που δίνει η Κ. Κούνεβα ακόμη κι απο το κρεβάτι του πόνου για το δίκιο του Έλληνα και του Βούλγαρου εργαζόμενου!

Σχολιάστε

