Πωλητήριο

από kapetanios

Βοηθά και την ρευστότητα

η φωτο απ εδω

30 Σχόλια to “Πωλητήριο”

  1. Ναι, καλά!
    Φυσικά και τα ξέρει όλα!
    Αφού εσύ της τα δίδαξες!

  2. Μα, μερικοί άνθρωποι έχουν κάτι απορίες…..
    ;-Ρ

  3. Πέστα ρε σκύλε!
    Κι εγώ αυτό της λέω αλλά αυτή δεν λέει να το δεχτεί!
    Όλο αν δεν ήμουν εγώ κλπ κλπ μου τσαμπουνάει
    Πρέπει επιτέλους και ημείς οι παντρεμένοι να οργανωθούμε με στόχο να προασπίσουμε τα δικαιώματα μας.
    Ποια δικαιώματα, την ζωή μας την ίδια!
    Φτάνει πια!
    Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή , έστω κι αν τους βγαίνει από το στόμα και μάλιστα νωρίς νωρίς!
    Δεν είναι τυχαίο που στο άκουσμα της καμπάνας όλοι ρωτούν ποιός πέθανε.
    Σύντροφε σκύλε
    Σε ανακηρύσσω αντιπρόεδρο
    ( όλοι αντιπρόεδροι θα ναι για να μην έχει κανείς παράπονο 😆 )

  4. Κορίτσια μαζί γράφαμε

    Σοφία
    δείξε κατανόηση 🙂

    Σύλβια
    Τζάμπα τα πουλάμε
    Τζάμπα! 😉

  5. Μην ανησυχείς, Καπετάνιο! Το ξέρω!!!
    ;-Ρ

  6. Σοφία
    με αυτό «το ξέρω» με τρομάζεις λίγο( καθότι γυναίκα και εσύ) αλλά θα το ξεπεράσω χαχαχαχαχα

  7. Χμ… θα σου έλεγα «το ξέρω ότι θα το ξεπεράσεις» αλλά βρε παιδί μου, δεν θέλω να τρομάξεις κι άλλο!!
    ;-D

  8. Σοφία
    βρε δεν φτάνει που τα ξέρουν όλα ( αι γεναίκε) έχουν και το χούι να θέλουν να αλλάξουν τον άντρα τους με το που τον παντρεύονται!
    Δηλαδή ρε κορίτσια , έλεος!

  9. Κοίτα να δεις, εγώ όταν θα παντρευτώ κάποιον θα το κάνω επειδή μου αρέσει αυτό που ΕΙΝΑΙ εκείνη την στιγμή, δεν έχω καμιά διάθεση να του αλλάζω και πράγματα! (Αυτή την δουλειά θα κάνουμε???)

  10. Κοίταξε Σοφάκι ,
    το πρόβλημα δημιουργείται την επαύριον, με το που αρχίζουν και σου βρωμάν τα πόδια του
    Εάν με εννοείς 😉

  11. Κοίτα, δεν ξέρω αν το ξέρεις, αλλά δεν έχω και πολύ ευαίσθητη μύτη!!!! ;-D Άλλωστε, είπαμε! Εμένα όταν μου αρέσει κάποιος, μου αρέσει όπως είναι ακριβώς, αυτό με γοητεύει, όχι το πως θα μπορούσε να είναι!! Και τις τυχόν τέτοιου τύπου διαφοροποιήσεις, τις λύνει ο κόσμος με την καθημερινή συναναστροφή πριν το γάμο και βρίσκει δρόμο να συμβιώνει.

  12. Σοφή Σοφία, συμφωνώ εντελώς μαζί σου! Αυτόν που θα παντρευτώ θα τον αποδεχθώ άνευ όρων, ωραία όπως είναι με τα όλα του.

  13. Α πα πα.. πως φαινονται οι λευτερες!! :-))

    Καπιτανο
    Ακου με τι θα σου πω και σενα κι ολους του «συνδικατου»!
    » Ολοι σας την εθελετε, μα ποια να σας τη βαλει
    που ειναι δυσκολο να μπει η γνωση στο κεφαλι! » 😀

  14. AXAXAXA!!! Όχι οι λεύτερες, αυτές οι οποίες έχουν τα ίδια κριτήρια για όλους τους ανθρώπους που συμμετέχουν στην ζωή τους!!! Σε όλες τις πτυχές τις ζωής μας, πόσο μάλλον στα πιο σημαντικά πράγματα, το καλύτερο είναι να χωράνε και οι δύο ο ένας μέσα στον άλλον.
    ;-D

  15. Τι τυχερός που είσαι…. Εμένα ακόμα με ρωτάει…

    Τι σου έκανε και της τη λες έτσι, ρε?

  16. Έχει και τα καλά του ο γάμος!
    Τόση γνώση και μάλιστα τζάμπα…

    Κορυφαίο. Να είσαι καλά Καπετάνιε.

  17. Από κεκτημένη γυναικεία αλληλεγγύη,
    είμαι εναντίον της φίμωσης της Καπετάνισσας.

    Καπετάνιε χαιρετισμούς…

  18. Λεμεσια, Λεμεσια!
    Απ’οσο γνωριζω λογω Μπριτανικα, Δομης, Φυτρακη,Μπαμπινιωτη κλπ κλπ «φιμωση» καμμια γυναικα δεν εχει παρα μονο οι ανδρες …;-)

    Δειμο
    Μ’ επιασε να διαβαζω μια συνταγη για το πώς φτιαχνουν τα κολυβα και με ταραξε στις ερωτησεις για ποιο λογο θελω να μαθω και αυτο! 😀

    Σοφια Σοφια!!
    Σε καταλαβαινω απολυτα! 🙂
    Εκει που εισαι ημουνα
    κι εδω που ειμαι θα ρθεις! 😀

    Κε Κουκο
    Φιλος εδωσε σε φιλο
    τριανταφυλλο με φυλλο ..αλλα και με πολλα ροδοπεταλα βλεπω! 🙂
    Δεν θα γινοταν κι αλλιως βεβαια λογω φυλου! 🙂

  19. χμμμμ,δηλωνω δημοσιως οτι δεν ξερω ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα,εχω ομως μια εφυτη περιεργεια και μου αρεσει να μαθαινω και θελω να μαθω τα ΠΑΝΤΑ!
    επισης ειμαι φυσικη ξανθια που ντρεπομαι γι’αυτο και το κρυβω.α,κι εχω χαστουκισει δημοσιως μια «κυρια»που ελεγε στον αντρα της «δε θα μου πεις εσυ ΕΜΕΝΑ πως θα μεγαλωσω τα παιδια ΜΟΥ που εχω 3 πτυχια ψυχολογιας,μηχανικε,ε μηχανικε!»
    Σορρυ αλλα την ηθελε τη σφαλιαρα της και μαλιστα απο…γυναικα!

  20. Χμμμ..το ξερα ‘γω πως οι φυσικες ξανθιες ειναι που ‘χαλαν την πιατσα! 😀

  21. Ο Καπετάνιος αποσύρθηκε σε ένδειξη διαμαρτυρίας; 🙂

  22. Αρρωστησε απ’ το κακο του, ανεβασε πυρετο και βηχα και μοιραζει τη μερα του στο κρεβατι κουκουλωμενος μ’ ενα καρο κουβερτες και στο γραφειο αναγκαστικα!
    Ετσι βρηκαμε κι εμεις οι παντρεμενες ευκαιρια να πλησιασουμε το pc! 😀

  23. Χοχοχο, βρε, πάρτε ένα netbookάκι!!! Έτσι ο χρόνος στο πιτσί θα είναι ελεύθερος για όλους!!!! Περαστικά στους άρρωστους!!!!! (Λοιπόν, κρατείστε μου ένα μικρόβιο πολύ ανθεκτικό για να το κολλήσω την επόμενη βδομάδα που θέλω να κάνω κάτι δουλίτσες, παρακαλώ να ενεργοποιείται 8-2 το πρωί)
    ;-D

  24. Να ‘τανε μονο ενα που υπαρχει στο σπιτι..αμα σου πω πως εχουμε εκτος της κεντρικης κι αλλα τρια λαπτοπ !@#$%^&*

    Αλλα αρχιζει η μικρη: μαμα θελω να κανω μια εργασια, να το παρω;
    Εεε παρτο παιδι μου!

    Ο 23χρονος νεαρος μας δεν δινει το δικο του σε κανεναν μη και δουμε τα αρχεια του!@#$%^&*

    Ο Καπταιν δεν επιτρεπει στο δικο του γιατι ειναι φουλ στα αρχεια δουλειας μη και μπει κανας υιος και τρελλαθει!

    ..κι ετσι μενει μονο η κεντρικη μοναδα απ την καρεκλα της οποιας δε σηκωνεται αμα κατσει ο Καπταιν με τις ερευνες του!!@#$%^&*@#$%

    Αστα να πανε δηλαδη για τις ευγενικες και φιλοτιμες παντρεμενες και μανες!!@#$%^&*(!@#$

  25. Ευχαριστουμε για τα περαστικα! :-*
    (Το απογεμα ειναι το ραντεβου με τον πνευμονολογο του)

  26. XAXAXAXA!!! Φαντάζομαι!!! Εδώ εγώ έχω 2 laptops και έναν σταθερό (καλά, αυτόν τον έχω χαλάσει, και είμαι στα σκαριά για καινούριον, αλλά λέμε τώρα…) και πάλι…. Μπορώ να σε καταλάβω απόλυτα!!!!
    ;-D

  27. Καλή ανάρρωση στον ασθενή και υπομονή στους υπόλοιπους με τις δικτυοσυνδέσεις…:)

  28. Τελικά θα ζήσω απεφάνθη ο ντοκτορ

    Λεμέσια
    φχαριστώ για τις ευχές και ελπίζω να πιάσουν σύντομα
    Πάντως η αποχώρηση σε ένδειξη διαμαρτυρίας δεν με εκφράζει πολιτικά 🙂

    Σοφία
    Σύλβια
    κι άλλες λεύτερες
    Ο γάμος είναι κατ εξοχήν μια απόφαση συμβιβασμού σε βάθος χρόνου
    Συμβιβασμό που έχει να κάνει κύρια με την παραδοχή ότι στην πορεία του ενδεχομένως τα δικά μας κριτήρια και οι δικές μας βλέψεις για την ζωή , έρθουν κάποιες φορές σε δεύτερη μοίρα, ή και σε τρίτη
    Και η επιτυχία ενός γάμου εξαρτάται από την δυνατότητα προσαρμογής στα νέα δεδομένα που προκύπτουν διαρκώς μπροστά μας στην διάρκειά του.
    Ο άνθρωπος αλλάζει διαρκώς , οπότε το χαρακτηριστικό που λατρεύουμε στον άνθρωπό μας σήμερα μπορεί να μην υπάρχει αύριο ή στην καλύτερη να έχει εξελιχτεί σε βαθμό μη αναγνωρίσιμο και παραδεκτό.
    Οπότε μάλλον θα επιμείνω, τα προβλήματα εμφανίζονται όταν αρχίζουν και σας βρωμούν τα πόδια μας 😆

    starsailor
    Εύγε κοπέλα μου!!
    Όχι τίποτε άλλο αλλά η λεγάμενη, έβριζε και το σωματείο μας 😉
    Και βέβαια θίγεις και ένα άλλο ΠΟΛΥ σημαντικό ζήτημα, αυτό της «ιδιοκτησίας» των παιδιών με την έννοια της αξίωσης δικαιώματος του ενός γονέα έναντι του άλλου , θέμα το οποίο χρειάζεται αρκετή κουβέντα.

    Κούκο
    Μετά απ όλα αυτά,
    με καταλαβαίνεις φαντάζομαι 😀
    ( κράτα γερά και κάνε κράτει για το καλοκαίρι που ρχεται )

    Δείμο
    Σε ρωτάει ακόμη ε?
    Κάτσε να δούμε και μετά από 5-6 μήνες τι θα γενεί γιατί όλες το ίδιο κάνουν στην αρχή.
    Ειδικά πριν γίνουν μάνες 😉

    αερικό μου
    κάτι διαφορετικό λέει η μαντινάδα που μου γραψες , και σίγουρα αυτή δεν αναφέρετε στους άντρες 😉
    Απ εκεί και πέρα
    Δεν ξέρω για ποιο πισι τίθεται το θέμα αλλά σε κάθε περίπτωση η συνέχεια μιας τέτοιας κουβέντας λειτουργεί αποπροσανατολιστικά και απομακρύνει τον άντρα πολίτη από την προσήλωση του στην διεκδίκηση της ισότητας που δικαιούται!
    Πρέπει να υπάρξει εδω και τώρα η πλήρης διαλεύκανση του ρόλου των γυναικώνε στον έγγαμο βίο-αβίωτο– των ρσενικών συζύγων και η πολιτεία πρέπει να συνδράμει στην δύσκολη αυτή προσπάθεια.
    Επιτέλους!
    Το τι χρώμα άλογο θα παρθεί είναι μια απόφαση που αφορά ΚΑΙ τον άντρα !

    Σας εύχομαι μια καλή μέρα
    και μακριά απ αυτήν την άτιμη την ίωση που έχει προσβάλει τον μισό πληθυσμό της χώρας απ ότι με είπε ο αλμπάνης ( κατά το λεξικό του μάγκα) εχτες το βράδυ

  29. XAXA, δεν διαφωνώ μαζί σου φυσικά, εννοείται ότι έτσι συμβαίνει, αλλά όπως καταλαβαίνεις, όπως αλλάζει ο άλλος αλλάζουμε κι εμείς και η αναπροσαρμογή είναι ένα πράγμα που όταν ένα ζευγάρι έχει καλές σχέσεις (δεν ισχύει για τα περισσότερα) τότε γίνεται σχεδόν αυτόματα! Όταν δύο άνθρωποι συμβιώνουν (ξαναλέω, για τα ζευγάρια που έχουν καλή σχέση μεταξύ τους) τότε ο ένας χτίζει τον άλλον και χτίζεται μέσα από την κοινή τους ζωή. ΄Οσο για το όταν θα αρχίσουνε να μας βρωμάνε τα πόδια σας, θα σας πάρουμε άλλες κάλτσες και ένα ωραίο σαπουνάκι!
    ;-P

Σχολιάστε

