Προς ναυτιλομένους

από kapetanios

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Και με μυαλό

..γιατί σαν πολλοί καπεταναίοι μαζευτήκαμε :))

19 Σχόλια to “Προς ναυτιλομένους”

  1. Μυαλό, κριτική διάθεση και αμφισβήτηση.

  2. Καλημέρα, χρόνια πολλά, καλά με υγεία και την οικογένειά σου πάντα γερή και δίπλα σου 🙂

    (Αυτά θέλω να αποφύγω εγώ και μένω «θαλασσινή» στα λόγια και όχι στα έργα 😛 )

  3. ελα ρε! :))) πολυ καλο το βιντεο!

    Καλή Χρονιά ναχετε..!

  4. Τελικά θα πρέπει να κρατάω και εγώ κάμερα όταν η σύζυγος και οι φίλες μας επιβιβάζονται στο φουσκωτό μου.
    Το θέαμα είναι αντίστοιχο,μοναδικό και ανεπανάληπτο!
    Χρόνια πολλά και καλά!

  5. Μυαλό;;;
    Ρε ‘συ, μπας και είναι καλύτερα να είμαστε με μέσο αντί για μυαλό;
    Δεν ξέρω, λέω…

    Χρόνια πολλά και ζεστά, καλη χρονιά!

  6. Μια «βουτιά» για το καλό του χρόνου!!!
    εξελεντ!

  7. Κάπτεν, χρόνια πολλά και πολλή ευτυχία, από έναν ταπεινό κάτοχο φουσκωτού περιμετρικά της μέσης…

  8. κυριε Αθεοφοβε…,

    εχω αναγκη να δω και τα δικα σας βινταο συνοδευεμνα απο τα υπεροχα κειμενα σας!!!…

    Δημολογε..

    εξαιρετος..!!

  9. Καλή χρονιά να έχουμε παιδιά γιατί πραγματικά την έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ, μιας και ερχόμαστε ύστερα από μια σειρά ( δύο ίσως και παραπάνω ) δύσκολων χρόνων και για μας αλλά και των φτωχών οικονομικά στρωμάτων της Ελληνικής κοινωνίας.

    Δημολόγε
    η πένα σου είναι καυστική κι ας μείνει( έστω κι αν με βρίσκεις αντίθετο κάποιες φορές) έτσι

    Ζέπο
    προσοχή στα μελίσσια
    ( τα οποία απ ότι διάβασα τις προάλλες σε ένα άρθρο τείνουν να μειωθούν πληθυσμιακά για ανεξήγητο λόγο)

    Άραβα
    (μω τις καμήλες σου ορέ!)
    Έχω οδοντίατρο δίμετρη ξανθιά ετών 33 που άμα την επω εγώ ποιον να πάρει θα το κάνει με κλειστά μάτια 😀
    ( περιμένω προσφορές )

    Αθεόφοβε
    Πριν από κάποια χρόνια , τότες που νόμιζα ότι την θάλασσα μπορώ να την πιω σε ένα ποτήρι , έπεσα μέσα στο λιμάνι της Νικήτης στην προσπάθεια μου να κρατήσω το φουσκωτό από διπλανό σκάφος.
    Καθώς ήμουν μόνος και χειμώνα καιρό παρά τρίχα την γλύτωσα να με πάρει από κάτω και να με κάνει η μηχανή φέρσαλο.

    Ποιήτρια μας
    Καλή χρονιά δασκάλα και ότι επιθυμείς
    ( μη ξαναδιαβάσω οτι ήρθες στα μέρη μας χωρις να δώσεις σήμα γιατι θα θυμώσω 🙂

    Θαλασσάκι
    Σε ευχαριστώ
    ( απολαμβάνω με την καρδιά μου κάθε τι που μου ρχεται να ξέρεις 😉
    Έλα μωρέ
    άμα πέσεις κάποια ψυχή θα τρέξει να σε σώσει και να σου δώσει και το φιλί της ζωής άμα χρειαστείς λέμεεεε 🙂

    φίλε δείμε
    η χρονιά που έρχεται είμαι σίγουρος ότι θα χαράξει βαθειά μέσα σου το σημάδι της.
    ( κανόνισε να βρεθούμε πάλι )

  10. Να σε δω (να συνεχίσεις να μη φοβάσαι στην καρέκλα της και μετά 😈 )
    Πότε να περάσω;

  11. Σε μιλάω ότι η γιατρέσα μου είναι παιδί άπαιχτο 😉
    ( ΚΑΙ στην οδοντιατρική, ΚΑΙ στην εμφάνιση, ΚΑΙ στο μυαλό)
    Γι αυτό είναι και απαιτητική 😉
    ( προσφορές δεν ακούω..)

  12. Μα η προσφορά είναι δεδομένη 😉
    Δεν θα βρει κάτι καλύτερο 😆

  13. Ρε ξεκίνα να λες πόσες καμήλες έχεις και που και άσε τα σάπια

  14. χρόνια πολλά καπετάνιο και να σε χαίρεται το πλήρωμά σου!

  15. Πολλά καραβάνια σε πολλά μέρη, αλλά δεν είναι αυτές το μεγάλο μου ατού 😉

  16. Σκύλε λεβέντη
    Χρόνια πολλά και σε σένα ….άντε και στον μούργο σου ρε συ!
    Το πλήρωμα καλά θα κάνει ξαναλέω ( διαβάζει αλλά δεν μιλάει 😉 να με δώκει εκείνη την 15μερη άδεια το Πάσχα για να πάω στην Αλεξάνδρεια λέμεεεε!
    ( με το βαρκίδιο 🙂

    Άραβα
    ποιο είναι το μεγάλο σου ατού 😀 ρε σπαγκοραμμένε που δεν λες να κάμεις προικοσύμφωνο στο κορίτσι !

  17. Καλή χρονιά και χρόνια καλά!

    από τα ωραιότερα βιντεάκια που έχω δεί… 🙂

  18. Μα καλά, νομίζω πως το μεγάλο μου ατού το ξεκαθαρίσαμε το καλοκαίρι 😉
    (Κάτι έχω χάσει εγώ ή εσύ μπερδεύεσαι;;; )

  19. Καλή χρονιά αδερφή
    ( κι άμα περνά ο δρόμος σου προς τα εδώ πέρνα,
    άμα δεν περνά κάνε τον να περάσει )

    Άραβα
    Έλα βρε!
    δεν μπερδεύομαι 😉

Σχολιάστε

