Γ. Δαϊλάκης

από kapetanios

«Κύριε Πρόεδρε,

Οι όποιες πρόσφατες δηλώσεις μου είχαν ως μόνο γνώμονα τη στήριξή σας. Οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία και για το αν με αυτές θίγεσθε εσείς, ή πρόσωπα που ανέφερα, θέλω να διαβεβαιώσω κατηγορηματικά ότι ουδεμία πρόθεση είχα να δημιουργήσω πρόβλημα σε ένα κόμμα στο οποίο ανήκα, ανήκω και θα ανήκω. Με αυτήν μου τη δήλωση και πέρα από έκφραση της συγγνώμης μου, θεωρώ ότι δε μπορώ να υπάρξω πολιτικά έξω από τη Νέα Δημοκρατία.

Παρακαλώ να επανεξεταστεί άμεσα η επιστροφή μου σε αυτήν και συγκεκριμένα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. Υπό διαφορετικούς όρους, η παραίτησή μου είναι στη διάθεσή σας»

Του καραγκίοζη ο γάμος γίνεται !

8 Σχόλια to “Γ. Δαϊλάκης”

  1. δεν αμφιβαλω, αλλά με προβληματιζεις σε αλλα επιπεδα
    τι δουλεια εχει αυτη η εξοχως ερωτικη φωτογραφια πινακα σε αυτην την αναρτηση?
    ε?

  2. Ορελια μου
    Συμφωνω κι εγω οτι ειναι ακρως αισθησιακη ! 🙂
    ( Lord Frederic Leighton- «ο ψαρας και η σειρηνα» . Απεικονιζει, λενε, τη μοιραια αποπλανηση ενος ψαρα απο μιας θανατηφορας ομορφιας σειρηνα!..)

    Καπετανιε
    Κανε τη συνδεση και δωσε εξηγησεις αμεσα! :-))

    (Ιπποδρομο το καναμε! :-)) Στο βιντεακι που βγαινει στο συνδεσμο αναφερομαι..! )

  3. Ποιήτρια μας
    έχεις δίκιο , δεν έχει καμιά δουλειά ( όντως ούτε ο Κωστάκης Καραμανλής μπορεί να είναι ο ψαράς της φωτο αλλά ούτε και ο Δαϊλάκης φέρνει της σειρήνας )
    Γι αυτό βάζω μια πιο ταιριαστή με το άθλημα της υποταγής ..
    Καλημέρα 🙂

    αερικό μου
    δεν πιάνεσαι από πουθενά 🙂
    [ άκου » άλογο» ο Κωστάκης Καραμανλής!!! 😀 ]

  4. Μ’ όλο το θάρρος και μετα συγχωρήσεως που λενε.
    Πού είναι ωρέ κοπελλες η σειρήνα;
    Και ο ψαράς;(ειδικά αυτός)
    Εγώ ένα σκυλάκι μπαλωματέ βλέπω η δόλια!

    (Δε λες πάλι καλά που δε μας τον είπε και επιβήτωρα!!!)

  5. Μα θα ήτο αληθές μανδαμ D !
    ( η φωτο μετά και τις αντιδράσεις των γυναικώνε του καρνάγιου απεσύρθει πάραυτα 🙂
    Στην θέση της δε, μπήκε μια πιο ταιριαστή ( νομίζω ) με τον Δαλάι-λάκη

  6. Που να την μπουμπουνίσω;

  7. Άραβα
    αυτός ο Δαλαι-λάκης είναι πηγή έμπνευσης!! 😀
    ( τελευταία ενημέρωση της φωτο του ποστ 1.04μμ )

  8. ρε συ!
    ξερω γιατι κατεβασες και το σκυλακι
    ημερα για τα ζωα σημερα
    μην στην «μπει» κανεις ζωοφιλος, ειπες.. :Ρ :))

    αερικο, θενκς
    αφου εκανα το κλικ μου, ειδα ξανα την φωτο και παγωσα
    καπου ακουσα πως καποιος(!;) αποτυπωσε με παρομοιο, αν θυμμαι καλα, τροπο την Μαγδαληνη
    λες, σκεφτηκα, ναναι τουτη η φωτοκαι να μου τα ψαλλει της αδαους ο Καπετανιος;
    :))

Σχολιάστε

