ενδέκατη εντολή ( ου βρίσεις)

από kapetanios

Παλιά έβριζα
Πολύ και δυνατά!
Έβριζα τα θεία , τα άθεα, τον μπακάλη της γειτονιάς , τον ταξιτζή , τους μπάτσους , τους άμπατσους, τους Αμερικάνους , το ΝΑΤΟ , και γενικά το στόμα μου πήγαινε ροδάνι.
Την είχα κάτι σαν ψωμοτύρι ρε παιδί μου την Χριστοπαναγία .
Εάν δεν μπινελίκιαζα από το πουρνό πουρνό κανα σερσερή δεν πήγαινε καλά η μέρα μου .
Μετά ήρθε το μετά.
Και πάλι τα χωνα,
αλλά με μέτρο.
Όχι δεξιά και αριστερά δηλαδή αλλά μόνο δεξιά. Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτή η δεξιά πάντα μου βγαζε το τέρας από μέσα μου. Αφού να σκεφτείς και τα φάσκελα , άντε καλά και το άλλο, μόνο με το δεξί χέρι τα φχαριστιόμουν .
Μετά έκοψα και τα φάσκελα ( όχι, το άλλο, δεν το έκοψα γιατί όπως είπε και ο Ασκητής , με μέτρο δεν κάνει κακό, χώρια που αυξάνει την λίμπιντο , ενισχύει την ερωτική διάθεση με το ταίρι σου, αποφεύγεις το συστηματικό κεράτωμα της γυναίκας σου που δεν λέει να την αφήσει ο πονοκέφαλος , κι ένα κάρο άλλες μαλακίες που τον έβγαλαν και βουλευτή )
Και το έριξα στο σορολόπ.
Μπινελίκι με το γάντι.
Με γνώμονα το σαβουραρ βιβρ δηλαδής.
Ήθελα να πω γαμώ το καντήλι σου? Θα έλεγα ας πούμε γαμώ την τρέλα σου. Μου ρχονταν να πάρω σβάρνα τα σόγια του με πρώτη πρώτη την κακομοίρα την μάνα του? Το ριχνα στο γαμω τον μπελά σου , γιατί ρε παναθεμά σε και τέτοια! Ακόμη και το «άντε γαμήσου ρε μαλάκα» στο δρόμο έγινε «καλά τρελός είσαι ρε?» ή που «πας ρε καραγκιόζηηηη »
Μου είχε βγει κάτι σε Γαλλικό ρε αδερφέ να πούμε και πορευόμουν έτσι.
Μετά άρχισα το μπλογκινγκ
Εκεί το πράμα ξέφυγε τελείως!
Πιπέρι στην γλώσσα. Βρε ούτε κιχ σε λέω. Τα σας και τα μας πάγαιναν και ρχόντουσαν. Ακόμη κι όταν βρισκόταν κανένας που το τραβούσε η ψυχή του το βρίσιμο ,τραβούσα τα δάχτυλα από το πληκτρολόγιο και έψαχνα να τραβήξω κάτι άλλο. Τραβούσα τα μαλλιά μου , τα αφτιά μου, ε εντάξει καλά, και αυτά τα τραβούσα δεν λέω αλλά μ αυτά και μ αυτά με πέρναγε η φουρτούνα και καλμάριζα. Μπορεί να φταίγαν και αυτά στο φινάλε που θες να ξέρω! Επιστήμονας είμαι!
Μετά.
ε τι μετα?
μετά ήρθε ο ανώνυμος,
που μπορεί λέει να μην ήταν και ανώνυμος γιατί λέει με ήξερε κι από παλιά λέει ,
είχα και κάτι φεγγάρια να γράψω,
και του άλλαξα τα φώτα  στο μπινελίκι και ησύχασα , λέω εγώ τώρα !.
Και ξέρεις ρε αξα κάτι
Το μόνο που φοβάμαι είναι μην αρχίσω πάλι από την αρχή τώρα στα γεράματα.

Advertisements

19 Σχόλια to “ενδέκατη εντολή ( ου βρίσεις)”

  1. Ααααααααααααααχαχαχαχα
    Αφού είπαμε, κάθε μέτρο άριστο, εσύ παιδάκι μου γιατί τα έκοψες όλα;
    Να, είδες τα κακά της διπλωματίας; 😛

    Το πήρες βαρέως βρε, είδες εγώ; Φοράω αλφατάχ και είπα δεν. Και δεν. Γιατί αν ξεκινούσα εγώ (που είμαι και γνωστό αναρχικό στοιχείο αναχρονιστικών αντιλήψεων 😛 ), τρίτος παγκόσμιος θα εξελισσόταν ένα πράμα αυτό εκεί μέσα έτσι όπως το έκοψα εκ των υστέρων…

    Μέχρι και μπουνιές από του μόνιτορ 😆

  2. συγνωμη που πεταγομαι αλλά.. νομιζω πως ο Darthiir δεν διαβαζει προσεχτικα!
    το ειπε ο νεος: ε, οχι και ολα! δεν τα εκοψα ολα…
    ε;

    και με το συμπαθειο..
    αυτο το «… αξα …» στην προτελευταια σειρα σου καπετανιε, μην θελει συνοδευτικο;
    κατι σε καρακ-
    ε;

    με το συμπαθειο, ε;

  3. Γερασες μεγαλε

  4. Εσείς οι δύο , Άραβα και ξανθό πορτοκάλι (!!) 🙂 ( γεια σου Τόλη) ως εκπαιδευτικοί θα γνωρίζετε ότι η αθυροστομία έχει «θεϊκές» ρίζες ( Διόνυσος κλπ)
    Μια μεταμοντέρνα ας πούμε αθυροστομία έχουμε και στην γιορτή των αποκριών στην οποία οι μασκαράδες διαγωνίζονται στην καλύτερη σύνθεση 🙂
    Δυστυχώς μασκαράδες-κρυψίνους υπάρχουν και στα πέριξ πέραν των Αποκριών οι οποίοι μόνο ως τέτοιοι μπορούν να ασκήσουν την αθυροστομία σε αντίθεση με την αφεντιά μου που όπως έγραψα και στο ποστ την ασκούσα και την ασκώ ( εν μέρει πλέον και μόνο εκεί που χρειάζεται) φανερά.
    Αλλά ας μην χαλάσουμε το ποστ με δαύτους.
    Γιαυτό θα σας γράψω κανα δυο στιχάκια μπας και γελάσουμε λιγάκι 🙂

    «Τρεις παπάδες τρία αγγούρια
    κυνηγούσαν μια γαϊδούρα.
    Δω την έχουν κει την έχουν
    μες στο ρέμα την κατέχουν.
    Στέκα βρε ευλογημένη
    που είναι η πούτσα καυλωμένη
    άμα παρ’ και ξεφουσκώσει
    ποιος αδειάζ’ να στο χώσει; «

    «Γαμοτράγουδα δημοτικά. Ανθολογία», εκδόσεις «Κείμενα», Αθήνα 1981

    «Γάιδαρος επέρασε
    και δεν εκαλημέρισε
    έπεσε η μαχαίρα του
    γαμώ τη θυγατέρα του»

    Επίσης:
    «Του Μηνά το γαϊδουράκι
    βρίσκεται στο βουναλάκι.
    Πάει ο Μηνάς ψάχνοντας
    κ’ η Μηνού και κλαίγοντας.
    -Σώπα, Μηνού, μην κλαίς
    τόπαθαν κι άλλες πολλές
    κ’ αν ψόφ’σε το γαϊδούρι
    για δικό σου το χουζούρι
    κάνεις την προβιά του γούνα
    και τ’ αρχίδια του κουδούνα
    και την πούτσα του σουραύλι
    να την παίζεις κάθε βράδυ»

    Πηγή

    Μια άλλη χρήση του μπινελικίου θα βρούμε και ως προετοιμασία-ψυχολογικό ντοπάρισμα, για να «ανάψουν τα αίματα» πριν από την ηρωικές ( γιατί οι μάχες των Ελλήνων πάντα ήταν ηρωικές ωρέ) μάχες του 1821 το οποίο στόχευε , που αλλού, στις θρησκευτικές διαφορές των αντιμαχόμενων
    Έχω την εντύπωση ότι ο Καραϊσκάκης και ο Κολοκοτρώνης εκτός από πρώτοι οπλαρχηγοί είχαν και ένα βρωμόστομα κάτσε καλά 🙂

    Έτσι, στα 1823 ο Καραϊσκάκης λέει απευθυνόμενος στον απεσταλμένο του αρχηγού του τουρκικού στρατεύματος των Τρικάλων Σιλιχτάρ Μπόδα: «Έλα, σκατότουρκε… έλα
    Εβραίε, απεσταλμένε από τους γύφτους έλα ν’ ακούσεις τα κερατά σας, -γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Τι θαρεύσετε κερατάδες… Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα!»

    «Θα ήταν άτοπη σεμνοπρέπεια -έγραφε στα 1880 ο Παν. Αραβαντινός- βλαπτική για τους σκοπούς της συλλογής και της έρευνας, να αποσιωπήσουμε την κατηγορία των άσεμνων δημοτικών τραγουδιών. Θα ήταν επίσης ψέμα και ατελής απεικόνιση του βίου, του ήθους και της διανοητικής ανάπτυξης του λαού μας. Στα τραγούδια αυτά αποτυπώνονται οι αντιλήψεις και τα αισθήματα του λαού για την ερωτική πράξη και για την ηθική τάξη της κοινωνίας. Στο βιβλίο του Arnold Passow «Τραγούδια Ρωμαίικα», που εκδόθηκε στη Λειψία το 1860, δημοσιεύεται ένα σκληρότατο τραγούδι το οποίο συμπεριλαμβάνεται στην κατηγορία των… οικιακών τραγουδιών! (Carmina Nutricularum), είναι το τραγούδι αρ. CCLXXXV που το έχει καταγράψει ο Σάντερς και έχει ως εξής:

    Γαμώ τη μάνα σου τη νια

    που ‘χει δώδεκα μουνιά,

    τόν’ ανοί και τ’ άλλο κλει

    και τον θιον παρακαλεί,

    να της δώσει μια ψωλή

    να γαμιέται μοναχή. »

    Και άλλα πολλά 🙂
    Πηγή

    Έτσι λοιπόν εξηγείται φίλοι μου γιατί ο Έλληνας και δη οδηγός ( για να χει την ευκαιρία βέβαια να την κάνει όταν βρει τα σκούρα χαχαχα) το μπινελίκι το χει για καλημέρα 🙂 🙂
    Η μούντζα δε από τες γκόμενες οδηγαρούδες πάει σύγνεφο !

    Καλημέρααααα

  5. Θυμήθηκα τώρα και κάποιες παλαιότερες προσπάθειες μου να συμπεριληφθώ στο πάνθεον της Νεοελληνική λογοτεχνικής ιστορίας περί μπινελικίων 🙂

    Της οργής το ανάγνωσμα
    ( ΠΡΟΣΟΧΗ δεν συνίσταται σε κάθε λογής ηθικοπλάστες ηθοκολόγους ηθικοδιδάσκαλους κλπ)

  6. Tσ τς!
    Όλο αυτό το κατεβατό για να δικαιολογήσεις μια αθώα χριστοπαναγία και δη κρυφοκυτούσα προς τα δεξιά;
    Χαλάρωσε καπετάνιε και ευχαριστήσου την χωρίς ενοχές.

  7. Καπετανιε!

    Θα σου λεγα πιπερι αλλα με τον οιστρο που ‘χεις τωρα μαλλον θα πηγαινε η κουβεντα στο»..πως το τριβουν το πιπερι..» :-))

  8. Έχεις κάτι με τους καλόγερους αερικό μου; 😛

  9. Darthiir
    Με παρεσυρε το ρεμα.. των ημερων μας! :-)))

    (..καμμια σχεση με το ασμα του Τσιτσανη.:-))

  10. Κούκος ( γεια σου και απ εδώ )
    Οι ενοχές αποτελούν μέρος της ευχαρίστησης…
    ενίοτε 😉

    Άραβα
    Η τέχνη δεν έχει όρια!
    ή θα πρεπε?
    ( το μοναστήρι να ν καλά και από καλογέρους…)

    αερικό
    εγώ περίμενα να γράψεις κάτι για τις εντολές…. 🙂

  11. Άραβα
    όντως ξεφύγαμε..
    ανώνυμοι Γ μιλάνε με ανώνυμους Δ με τις ευλογίες των «επώνυμων» Ζ
    Κι αν πας και σε καναδυο άλλα μπλογκς (κοινών γνωστών) θα δεις το ίδιο άρρωστο παιχνίδι…
    Αλλά ας μην δίνουμε σημασία
    Οι ηλίθιοι και οι ηλίθιες είναι ανίκητοι ..

  12. Βιολιστής

    Μα ασφαλώς και kserω 😉
    (θα το αφήσω λίγο σε κοινή θέα και μετά θα το κάνω λίγο πιο πολιτισμένο. Αυτούσιο να πάτε να το γράψετε στους φίλους σας που σας το επιτρέπουν.
    Εδω, νευριάζουμε εύκολα 🙂

  13. βιολιστής

    Όπως σου είπα
    Παίρνεις δρόμο για κατα τους φίλους σου ( Γ , Δ και λοιπά αρωστημένα) μεριά 😉

  14. τωρα δηλαδη, εχεις νευριασει;
    κοιτα τι χανω που δεν ειμαι με τις ωρες πανω απο τον υπολογιστη
    μπροστα
    ενταξει!
    δεν εχω καταλαβει γμτ το γιατι
    αλλά δεν πειραζει

  15. Τι δεν έχεις καταλάβει ξανθή μας 🙂
    μήπως και μπορούμε να βοηθήσουμε ? 🙂
    ( απλώς είναι μια βιόλα που, αντί για το βιολί της , παίζει με τα ψευδώνυμα , τα email και τις φιλοφρονήσεις . Ανάμεσα στα δικά μου σχόλια υπάρχουν κρυμμένα και τα δικά της. Εάν αντέχεις σου δείχνω κανα δύο 🙂

  16. το άνοιξα το ρημάδι το τηλέφωνο, καί τα είδα όλα και τα διάβασα όλα.
    Ο Θεός να μας φυλάει να λες , φτου φτου φτου φτου.
    :))

  17. Tί ν αρχίσεις τώρα στα γεράματα τρομάρασ’;
    Είδες μανάρι μου μου τι κάνει ένας φαντασιωμένος ανώνυμος;Δε σ αφήνει ν αγιάσεις.Αυτά να τα πεις στον πανωκάτω να σου δώσει μιά εξήγησι, γιατί εμένα με λέει ρατσίστρια.
    δ

  18. Μα μανδαμ D

    Ανώνυμος, για μας ήταν !
    όχι για τον μπλογκερ 😉
    Ξέρεις πόσους ανώνυμους μπορεί να αποκτήσει ο καθένας μας για να λέει-λένε το μακρύ τους και το κοντό τους??
    Αλλά να στο πω κι αλλιώς ρε κουμπάρα
    Έχεις την εντύπωση ότι οι φίλοι μου μπορούν να έρχονται εδώ και να την πέφτουν στους άλλους σχολιαστές?!
    Ακόμη και στην περίπτωση που σε εκνευρίζει τα μάλα η άποψη του άλλου, υπάρχουν πολλοί τρόποι[1] να την πέσεις σε αυτήν Ας το κάνουμε λοιπόν με έναν από τους μαγκιόρικους και έξυπνους απο δαύτους !
    Τα μπλογκς είναι γραφή και στην γραφή μετράει ΚΑΙ η τέχνη, πώς να το κάνουμε δηλαδής !
    Δεν ξέρω τι λέει ο Πάνωκάτω μας αλλά σε ανάλογη περίπτωση στο παρελθόν ( όλοι μετά από κάποια χρόνια έχουμε ανάλογη περίπτωση) είδα οτι έδρασε με τιμιότητα και ντομπροσύνη
    (Γι αυτό παραμένει στην λίστα μου και μάλιστα ψηλά ψηλά 😉

    Καλημέρα
    ( πέρνα καλά )

    [1]
    Εκτός πια κι αν καμιά λολομπριτζίτα ( ρσενική η θηλυκή) το ζητά μετά μανίας το μπινελίκι της οπότε μην της χαλάσεις ( μέχρι να επέμβω εγώ και να τα σβήσω ) το χατίρι λέμεεεε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: